Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Memories schreef:Ik heb een Hero 12 die in 5.3K zou moeten kunnen vastleggen maar ik ben totaal niet onder de indruk van de beeldkwaliteit. Het is eigenlijk vrij middelmatig, heb niet het idee dat ik in zoveel K zit te filmen. Met een nieuwe telefoon film je imo net zo goed. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik absoluut geen kennis of kunde heb mbt filmen, hoe je het goede licht kiest, hoe je de instellingen moet afstemmen, of dus überhaupt hoe je het beste uit je camera haalt. Het is voor mij vooral handig omdat ie onderwater kan voor duikbeelden en dat het formaat zo handzaam is, wat m dus makkelijk maakt om te monteren en mee te nemen voor m’n actiebeelden.
Wil je specifiek sport of actiebeelden vastleggen of is er een andere duidelijke reden om een compacte actioncam te willen? Als het antwoord daarop nee is zou ik eigenlijk sowieso een GoPro afraden. Je kan dan waarschijnlijk beter met je telefoon werken (als die nieuw genoeg is en een beetje leuke camera op zit) of met andere professionele apparatuur die beter bij je doel past. Als je al handig bent met het opnemen van goed beeld en hoe je dat allemaal moet instellen zal je misschien ook beter met een GoPro uit de voeten kunnen.