Welke app hoort bij de NBLT-pro?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Welke app hoort bij de NBLT-pro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 08:41

Hi bokkers,

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Jaren geleden heb ik een fijne smart watch gekregen, de NBLT-pro.

Deze heeft een jaar in een kast gelegen en nu zou ik het horloge graag weer willen gebruiken. Het probleem is echter dat ik geen instructieboekje of iets meer heb en ik kom er maar niet achter welke app ik hiervoor nodig heb.

Zonder koppeling met mijn telefoon meet ie helaas niets. Hij moet koppelen via een QR code maar als ik deze scan met de scanner op mijn telefoon, komt het helaas nergens uit. Dus die QR werkt echt alleen met de juiste app.

Het gaat om dit horloge:

Afbeelding

_Karlijn

Re: Welke app hoort bij de NBLT-pro?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:48

Google noemt de Wearfit Pro app of de Gloryfit, maar soms als een (Chinees) horloge al wat ouder is, is de app ook verdwenen of het horloge niet meer compatible.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 09:21

_Karlijn schreef:
Google noemt de Wearfit Pro app of de Gloryfit, maar soms als een (Chinees) horloge al wat ouder is, is de app ook verdwenen of het horloge niet meer compatible.

Thanks voor je reactie! Ik had even hoop bij de eerste, hij kon m gelijk vinden in de app maar daar stopte het ook gelijk. Horloge meet nog niets en staat ook op een verkeerde tijd en datum. Wordt denk ik dan gewoon een nieuwe helaas.