Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sorry voor de
maar hoeveel mensen zouden schuin tussen schuttingplanken door gaan staan gluren dan wel boven in de slaapkamer in andermans tuin geinteresseerd zijn. Iets wat ik echt niet snap de laatste jaren. Toevallig is er recent een interessante serie geweest op npo 1 over schuttingen.
Gaf een boeiende inkijk in het hoe en wat van de schuttingen in nederland. Ik bedoel het niet spottend maar ik begrijp het gewoon niet.
Zonnehoed schreef:karuna schreef:Anders is misschien een pergola achtig iets dat je laat begroeien een idee. Dat is misschien ook nog een idee.
Dat vind ik ook een heel leuk idee, dat hadden wij ook in onze vorige tuin! Heel leuk met een zitje eronder.
) of halfverharding (ivm waterdoorlatend). Een klein stukje gras ben je bijna even veel tijd mee bezig qua onderhoud als met groot gazon (wekelijks maaien.., niet echt onderhoudsvriendelijk dus)
) maar dit hadden wij:

Dagmar80 schreef:Wat een leuk hoekje zo zeg! En leuk hondje
We waren er ook heel blij mee, maar zijn uiteindelijk verhuisd omdat we een grotere tuin wilden. De nieuwe bewoners (we hadden het huis verkocht binnen de familie) hadden meteen onze zorgvuldig aangelegde tuin leeggetrokken.
Niets aan te doen, het is hun tuin.