Ik ben ietwat digibeet en heb sinds jaren een nieuwe telefoon de Samsung Galaxy S25. Ik begrijp niet waarom mijn galerij alle foto's laat zien maar als ik bijv via Whatsapp wat wil versturen dan lang niet alle albums te zien zijn? Hoe kan dat en waarom?
Ik vind het bloedirritant, heb al lopen zoeken op internet maar nog niet gevonden. Heeft het iets met rechten te maken vanuit WA en hoe herstel ik dat dan?
Mijn oude Galaxy xcover deed tenminste normaal. De S25 heeft meer mogelijkheden en dat is nog effe wennen.
solarpleure
Geplaatst: Gisteren, 22:24
Kijk eens bij je instellingen -> apps-> whatsapp -> machtigingen -> foto's en video's, staat die op "altijd alles toestaan "?
Als het goed is staat er boven de foto's 'recent', daar hoort een pijltje naast te staan. Als je daar op klikt komen alle albums tevoorschijn.
Sabrinatomic
Geplaatst: Vandaag, 01:42
Ik heb dit sinds kort ook. Als ik WhatsApp afsluit en opnieuw opent lukt het vaak wel. Dit gebeurd vaak als ik foto's naar 1 iemand heb gestuurd en als ik ze naar een 2de persoon wil sturen via ons app gesprek dan komen ze niet meer tevoorschijn en heb ik alleen een groot wit vlak.