Fotograaf grote groep

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Fotograaf grote groep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:52

Hoi bokkers,

Ik wil graag een mooie foto laten maken van een grote familie (20 personen)met verschillende leeftijden.

Regio Zwolle-Utrecht en niet een te strakke fotoshoot maar een mooie, toegankelijke met mooi nagewerkte foto’s. Ik vind het ook fijn als de fotograaf van tevoren tips geeft (wat trek je aan, wie staat waar, etc)

Ik kom op internet vooral kleine families tegen en zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Zijn hier mensen die iemand kennen die dit doet of die tips heeft over hoe dit aan te vliegen?

Groetjes!

Friesfanaat

Re: Fotograaf grote groep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:55

Ik zou het dan denk ik zoeken in de hoek van bruiloftsfotografen. Die werken vaker met grote groepen :)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:31

Misschien kun je een oproep in een groep doen als fotograaf gezocht. Wel goed kijken naar de reacties.

Ik doe wel bruiloften waar groepsfoto’s er uiteraard bij horen en ook kleine gezinnen, maar bied het niet los aan. Als je een leuke fotograaf ziet zou je die natuurlijk wel kunnen contacteren of ze dit willen doen. Dat iets niet op de website staat betekend niet altijd dat het niet mogelijk is.

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:43

Omdat deze vraag niet over eigen kunst gaat past dit topic beter op Leven zonder paarden en verplaats ik hem daarheen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:37

Ik volg Gerjanne Immeker al een paar jaar op Instagram en ik vind haar stijl heel mooi. Ze zit vlak onder Zwolle, maar reist vaker voor shoots.