Ticketplatform om tickets te verkopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Ticketplatform om tickets te verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-26 17:08

Hoi allemaal,

Voor mijn werk zijn we op zoek naar een ander ticketplatform om tickets voor onze evenementen te verkopen. Het gaat om zowel gratis tickets als hele goedkope tickets (€6,00) voor kleinschalige evenementen. Op dit moment gebruiken we Weeztix (voorheen Eventix) maar we krijgen klachten dat de maximale tijd om vragen in te vullen te kort is als ze meerdere tickets tegelijk kopen. Voorheen hebben we Eventbrite gebruikt, waarbij het enige probleem was dat de verplichte vragen niet verplicht waren op een of andere manier.

Kennen jullie nog ticketplatforms die goed werken en aan onderstaande eisen voldoen?
- Mogelijkheid om zowel gratis als betaalde tickets te verkopen
- Mogelijkheid om zelf verplichte vragen in te stellen
- Liefst zo goedkoop mogelijk

Alvast bedankt!

Ps. sorry als de post verkeerd staat. Ik kon niet echt een goede categorie vinden.

Duhelo

Re: Ticketplatform om tickets te verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 11:38

TicketSwap?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 11:44

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 12:05

Duhelo schreef:
TicketSwap?

Dat is voor het doorverkopen van reeds aangekochte tickets, en dus niet wat TS zoekt.

TS, je zou eens kunnen kijken naar TicketSpice. Weet niet of dat 100% aan je eisen voldoet maar ik werk ermee en vind het erg fijn en makkelijk werken.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 12:43

Esmee_RS schreef:
Duhelo schreef:
TicketSwap?

Dat is voor het doorverkopen van reeds aangekochte tickets, en dus niet wat TS zoekt.

TS, je zou eens kunnen kijken naar TicketSpice. Weet niet of dat 100% aan je eisen voldoet maar ik werk ermee en vind het erg fijn en makkelijk werken.

je kan op ticketswap gewoon een evenement aanmaken en je tickets erin zetten, lijkt me ook te werken voor eigen evenementen.

VivianHesen

Re: Ticketplatform om tickets te verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 14:25

Je zou eens kunnen kijken naar www.entrii.com
Mijn man is mede eigenaar van het bedrijf en ze doen grote, maar ook veel kleine evenementen. Ik ken niet alle mogelijkheden, maar ze denken altijd graag met je mee.