Nieuw bankstel gezocht (By sidde ervaringen?)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

veneri

Nieuw bankstel gezocht (By sidde ervaringen?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-26 08:41

Hi allemaal,
Wijn zijn erg zoekende naar een nieuwe bank.
Het liefst een bank met zachte zit en een brede,(half)hoge armleuning.
Als er een neksteun op kan zou ook fijn zijn,maar hoeft niet.
Kan een kleine hoekbank zijn of 3 zitter met een lekkere stoel erbij, als het maar goed zit!

We hebben al een paar jaar een Umix bank van leenbakker, die ziet er nog perfekt uit en zit nog goed maar is eigenlijk wat te stevig/rechtop zittend naar ons zin.

We hebben gekeken en proefgezeten op een aantal modellen van Woood, die hadden vaak wel een zachte zit, maar geen fijne rugleuning (te hard,te laag,te recht)
Heeft iemand ervaring met de banken die verkocht worden bij By Sidde?
Die kan je thuis uitproberen.
https://bysidde.com/

Welke modellen voldoen aan onderstaande:
-zachte zit
-zachte rug
-(half)hoge,brede armleuning

Liefst op pootjes +/_15cm hoog,maar is geen must indien hij aan de andere eisen voldoet.

Andere merken mogen ook worden aangeraden, en dan gaat onze voorkeur uit naar microleder als stoffering.

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-26 10:44

Geen tips of ervaringen?

Many

Re: Nieuw bankstel gezocht (By sidde ervaringen?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 10:48

Heb je niet de mogelijkheid om naar een van de showrooms van By Sidde te gaan? Dan kun je zelf proefzitten. Ik ken meerdere mensen met een bank van By Sidde en de keren dat ik er daar op heb gezeten, vond ik ze prima zitten, maar dat zegt natuurlijk niks over wat jij/jullie prettig vinden. Overigens meende ik dat By Sidde geen microleder in het assortiment heeft, maar dat kan inmiddels veranderd zijn.

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 11:16

Je zou eens naar Trendhopper kunnen gaan. Ik had ook een bank van Leen Bakker, die toen met proefzitten in de winkel wel lekker zat, maar de bank die ik thuis kreeg heeft nooit lekker gezeten.
Ik weet niet wat je budget is, maar ik ben naar de Trendhopper gegaan en heb op alle banken in de winkel gezeten en er was er 1 die heel erg lekker zat, zacht vond ik ook belangrijk. Ik heb hem nu een paar jaar in huis en ben er nog steeds erg blij mee. Je kunt voor elke bank uit veel kleuren en soorten bekleding kiezen. Ik weet niet meer welk model ik heb, maar mocht je geïnteresseerd zijn, dan kan ik dat nog wel nazoeken. Maar mijn bank heeft de zacht zit en leuning en halfhoge brede armleuningen die je zoekt.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 11:42

Wij hadden ook de Umix. Ik vond hem veel te hard..
We hebben nu een van room107.
Trendhopper heeft ook mooie.
By sidde is prima! Wij zochten een specifieke afmeting en deze hadden ze niet, anders was het een bank via hun geworden.

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-26 12:13

Malle_meid schreef:
Je zou eens naar Trendhopper kunnen gaan. Ik had ook een bank van Leen Bakker, die toen met proefzitten in de winkel wel lekker zat, maar de bank die ik thuis kreeg heeft nooit lekker gezeten.
Ik weet niet wat je budget is, maar ik ben naar de Trendhopper gegaan en heb op alle banken in de winkel gezeten en er was er 1 die heel erg lekker zat, zacht vond ik ook belangrijk. Ik heb hem nu een paar jaar in huis en ben er nog steeds erg blij mee. Je kunt voor elke bank uit veel kleuren en soorten bekleding kiezen. Ik weet niet meer welk model ik heb, maar mocht je geïnteresseerd zijn, dan kan ik dat nog wel nazoeken. Maar mijn bank heeft de zacht zit en leuning en halfhoge brede armleuningen die je zoekt.

Klinkt wel goed, als je meer info terug kan vinden dan hoor ik het graag.
Staat ie niet op hun website?

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 12:25

veneri schreef:
Klinkt wel goed, als je meer info terug kan vinden dan hoor ik het graag.
Staat ie niet op hun website?

Even in mijn mail gezocht, ik heb de bank model Nizan, maar die zie ik niet op de site staan, heb de bank in december 2021 besteld en maart 2022 is hij thuis bezorgd.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 13:11

Bank Barletta van de trendhopper is ook heel mooi en zit heerlijk.
In allerlei stoffen, kleuren en afmetingen beschikbaar.

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:30

Wij hebben de BySidde bank. Nu 2,5 jaar zoiets en bevalt goed! Hele fijne bank en we vinden de stijl nog steeds mooi.

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 17:50

WonderWanita schreef:
Wij hebben de BySidde bank. Nu 2,5 jaar zoiets en bevalt goed! Hele fijne bank en we vinden de stijl nog steeds mooi.

Welke heb je, en hoe is de zit?

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:12

Ik heb sinds een half jaar deze bank van By Sidde. Bank Vita, Set 5, kleur Latte Cream.

De bank zit heerlijk. Ik kan er ook lekker op hangen als ik tv kijk, en je kan er als je bezoek hebt ofzo met z’n vijven opzitten :P

Je noemt een zachte zit, ik weet niet of deze dat heeft haha. Hij is denk ik vrij stevig? Maar ik vind dat wel prettig. Je zakt er niet in weg, zeg maar.

https://bysidde.com/products/vita-set-5 ... 4600632516

Afbeelding

Heb deze hoofdsteun er ook bij, vooral voor als ik tv kijk.

https://bysidde.com/products/vita-hoofd ... 4788196548

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:27

Ik heb ook een BySidde bank, nu al zes jaar. Vind hem nog steeds fantastisch en hij is nog supermooi!

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:29

martinev schreef:
Ik heb ook een BySidde bank, nu al zes jaar. Vind hem nog steeds fantastisch en hij is nog supermooi!

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:07

veneri schreef:
martinev schreef:

Ik heb de Ole hoekbank, geen idee of ze die nu ook nog hebben. Hij zit top, krijg er altijd veel complimenten over.

Gyselle

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:50

Hier tot 2x toe zeer positief over By Sidde. Wij hadden eerst de Moa, maar omdat we verhuisd zijn en een nieuwe bank nodig hadden, zijn we voor de Finn gegaan. Zowel mijn vriend als ik zijn heel tevreden en ze zijn niet vlekgevoelig (Protex-behandeling helpt goed, we hebben 2 hondjes en een kat die allemaal op de bank liggen).

Wat mij betreft dus een aanrader. We zijn wel eerst gaan proefzitten in de showroom!