Ik ben op zoek naar tips hoe je je eigen stijl kan vinden qua kleding, sieraden etc.
Dus weten wat voor type kleding goed bij je past, welke kleuren mooi staan enzovoorts zodat je makkelijk outfits kan maken. En makkelijker shopt

Als ik nu winkels zoals Zara, H&M of soortgelijk binnenloop denk ik bij een heleboel dingen neeee
(waarom zijn alle broeken zo wijd? En alle tops cropped?).Maar wat voor kleding ik dan wel mooi vind heb ik eigenlijk niet echt een duidelijk beeld van. Ik koop dan soms bijv een blouse die ik op de foto heel leuk vind, maar dan staat het model of de print eigenlijk niet leuk/past het niet bij me of kan ik er geen outfit mee maken.
Dit wordt mijn project voor 2026
afgelopen jaar heb ik veel geoefend met make-up en nu ben ik echt wel tevreden met hoe dat gaat, dus nu is m’n kleding de volgende stap 
Ik wilde om te beginnen op Pinterest eens gaan kijken naar outfits die me aanspreken en sowieso eens in m’n eigen kast kijken wat ik graag draag.
Qua bouw ben ik klein (1,60) en heb ik wat bredere heupen en schouders en een smalle taille.
Benieuwd naar jullie stijl en tips
gewoon een bord maken van dingen die je mooi vindt, en aan de hand daarvan kan je gaan zoeken naar mooie staples die je vaak draagt (een broek waar je veel mee kan mag bijvoorbeeld iets meer kosten), of wat bijzonderdere items op vinted. Bij de Zara en H&M enzo moet je inderdaad niet zijn; daar hangen enkel trends van hele slechte kwaliteit.

. Qua shirts ook 90% superdry en Levi's. Af een toe een ander merk, dat is zeldzaam. Ga graag voor goede kwaliteit.