Wij gaan binnenkort verhuizen, emigreren naar België.
Prachtig huis en super veel zin in!
De verhuizing vindt plaats over iets meer dan een maand, zaken als abonnementen/verzekeringen opzeggen/aanpassen zijn al geregeld, school voor de kinderen, de verplichtingen voor verhuizen met katten (EU-paspoort en entingen ed) zijn ook geregeld.
Ik ben op zoek naar tips en handigheidjes die van pas komen tijdens een verhuizing.
Op google kom ik veelal de standaard suggesties tegen;
- Toiletpapier
- Beddengoed/handdoeken
- Schoonmaakmiddelen
- Gereedschap
- Noppenfolie
- Etc.
Dingen die ik ook wel kan bedenken

Er zullen hier op bokt vast voldoende mensen zijn verhuisd, al dan niet recent.
Waar liepen jullie tegen aan?
Waar pakten jullie mis op?
Wat zou je nu anders doen als je het eerder had geweten?
Wat ging juist heel erg goed en zou je zo weer doen?
Wij kunnen al spullen verhuizen naar ons nieuwe huis in overleg met de verkopers. Dit hebben wij al gedaan en gaan wij deze maand ook nog 3x doen. Bussen/Bakwagens worden gehuurd, verhuizen/sjouwen doen we zelf.
Ik hoop op veel tips en trics om het zo fijn mogelijk te laten verlopen.
Zaken die ik al op voorhand kan aanschaffen zou ook wel handig zijn
Denk ook aan evt. dierenarts inschrijvingen. 

Na drie jaar bijna ben ik nog dingen kwijt die me dierbaar zijn. En is het achter in de schuur een chaos aan dozen waar bijna geen doorkomen aan is. Omdat de heren verhuizers voor ik kon reageren alles achter op een hoop hadden gekwakt.
Ipv netjes de markeringen volgen die erop stonden. Woonkamer, keuken, boven, eerste schuur, tweede schuur, garage. Duidelijker kun je het toch niet hebben. Maar nope teveel mannen waardoor ik niks meer kon sturen en binnen een half uur alles op een hoop achterin schuur twee lag.