Actioncam voor Japansreis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flux

Actioncam voor Japansreis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-26 23:27

Mijn vriend gaat dit jaar zijn droomreis maken naar Japan *\o/* Rete-spannend, want hij is chronisch ziek en heeft balansproblemen. Zijn vader zal hem vergezellen maar eigenlijk zou ik het cool vinden hem iets als een actioncam cadeau te doen zodat hij zijn reis kan vastleggen terwijl hij niets hoeft vast te houden.

Ik heb er alleen de ballen verstand van. :+

Wie o wie kan helpen? Wat is een fijne actioncam die wandelingen kan vastleggen, makkelijk te bedienen is en bij voorkeur niet vastgehouden hoeft te worden (dus met een borststrap of clip-on als dat bestaat).
Budget rond de 200?

Thanks bokt! :*

germie

Re: Actioncam voor Japansreis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 09:23

Er zijn vele universele clip-ons, vaak gewoon met het statiefschroefdraad en dat kan op elke actioncambehuizing (soms met adaptertje).
Gewoon te koop bij Ali e.d. (hier betaal je voor exact hetzelfde wel 4 keer zo veel). Ook borststraps kun je bij Ali e.d. kopen.

Qua camera vind ik het lastig voor 200 euro. De Gopro of Insta of Actionpro en DJI zijn toch echt wel de beste op de markt nu. Maar misschien kan een tweedehandsje wel of een overjarig model. Wel mindere kwaliteit, maar meestal nog wel acceptabel.