Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Ik zou ze invriezen.
Na ontdooien vullen en bij wat lagere temp in de oven. Niet grillen, maar oven op bv 140 graden zetten (soort slow cooking), dan zou het wel goed moeten komen.
. Ibbel schreef:Vers zal je wel zelf moeten kruiden. Als je verse kip zo uit de winkel onder de gril gooit dan smaakt dat 'flauw' en uiteraard anders dan de kant en klaar gegrilde/gekruide (en meestal zoute) kip.
Voordeel van zelf kruiden is dat je dus ook de keuze hebt hoe je wilt kruiden.
Denk niet dat je bent opgelicht, misverstand over wat jij wilde en misschien een niet zo ervaren zaterdaghulp die automatisch bij 'hele kip' gedacht heeft: oh, die hangen in de gril.
Herfstblad schreef:Opnieuw gebeld en ook de eigenaar zegt het kan gewoon omdat het gegrild is. Hoop van zegen dan maar. Verpest invriezen de smaak?
Herfstblad schreef:Ibbel schreef:Vers zal je wel zelf moeten kruiden. Als je verse kip zo uit de winkel onder de gril gooit dan smaakt dat 'flauw' en uiteraard anders dan de kant en klaar gegrilde/gekruide (en meestal zoute) kip.
Voordeel van zelf kruiden is dat je dus ook de keuze hebt hoe je wilt kruiden.
Denk niet dat je bent opgelicht, misverstand over wat jij wilde en misschien een niet zo ervaren zaterdaghulp die automatisch bij 'hele kip' gedacht heeft: oh, die hangen in de gril.
Heb het echt meerdere keren gevraagd: kan ik dit bewaren tot 1e kerstdag? Hoe kan ik dit bewaren tot eerste kerstdag? Het is echt wel goed tot eerste kerstdag? Ja hoor een week zegt ze en in de koelkast of vriezer maakt niks uit.
Ik ga maar even bellen zo om na te vragen. Mijn familie wil het niet eten in ieder geval haha
Opnieuw gebeld en ook de eigenaar zegt het kan gewoon omdat het gegrild is. Hoop van zegen dan maar. Verpest invriezen de smaak?

Oscar schreef:Wat had je dan verwacht?
Dat de kipfilet los door het bos loopt?
Goed dat je 'm opgegeten hebt. Gegaard vlees kun je prima een paar dagen bewaren, maar bijna een week is echt teveel.