Overigens lijken mijn kinderen er niet mee te zitten. Ze gaan graag naar school en hebben het volgens mij naar hun zin. Ze hebben zo nu en dan wel een speelafspraak.
Maar waar ik zelf mee zit en niet mijn kinderen mee wil opzadelen is dat ik denk, moet ik nog wel kinderfeestjes houden? Ze krijgen toch bijna nooit een uitnodiging terug. Sommige kinderen zijn al 3x uitgenodigd en gekomen, maar nodigen mijn kind nooit terug uit. Het maakt overigens niet uit wie mijn kinderen uitnodigen, ze krijgen toch nooit een uitnodiging terug. Ik zeg het al, mijn kinderen zitten er zelf niet mee als ik naar vraag en misschien moet ik er zelf ook geen ding van maken.
Maar dan denk ik, is het niet gewoon leuker voor de kinderen om in plaats van een kinderfeestje een eigen speciaal feestje voor ze te houden met het gezin? Dat we die dag een dagje dierentuin/Efteling/whatever doen in plaats van het kinderfeestje? Eerlijk gezegd -dat zeg ik hier- geef ik het geld wat ik besteed aan een kinderfeestje dan ook liever uit aan mijn eigen kinderen dan aan andersmans kinderen als mijn kinderen blijkbaar niet goed genoeg zijn om terug uit te nodigen...
Ik klink misschien een beetje zuur
, maar ik spui mijn gal liever hier dan tegen mijn kinderen
. En ik ben er zelf wel een beetje verdrietig van...
).
Ik werd ook niet voor feestjes uitgenodigd en veel gepest op school. Toen ik bijna 30 was hebben ze audhd vastgesteld, ik denk dat dat er veel mee te maken heeft gehad.