Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
germie schreef:Niet voor mij, maar voor iemand die ik ken. Die is al 3 keer gezakt voor theorie examen rijbewijs.
Heeft wel iets via de rijschool gedaan en de rest moet middels thuisstudie. Maar kennelijk gaat er ergens iets fout waardoor het niet gehaald wordt.
Vroeger nam je voor meerdere examens cash mee en zakte je, dan betaalde je direct weer voor de volgende ronde en aan het einde van de dag was zelfs de slechtste persoon geslaagd (en ik had gelukkig geen 2e examen nodig).
Maar nu kan dat dus niet meer en zit er steeds enige tijd tussen de examens.
Nu zijn er online voor niet al te veel geld oefenexamens of oefenvragen te koop. Maar is dit het geld waard en heeft het ook geholpen?
Als je zakte dan moest je opnieuw plannen en daar zat inderdaad enige tijd tussen, idem voor praktijkexamens. Sommige mensen moesten best een periode wachten tot ze weer examen konden doen.
)billy3105 schreef:Ik raad klassikale les aan, kost een duid, maar heeft voor mij wel er voor gezorgd dat ik zowel voor B als C mijn theorie in 1 keer haalde zonder problemen. Je krijgt door 3x zakken ook extra faalangst dus een klassikale les is dan wel fijn. Daarbij is de manier van vragen stellen bij het cbr best slinks vind ik.
Staat er een vraag ‘moet je dit voorrangsvoertuig met blauw licht voorrang verlenen’
Ja
Nee
Antwoord is dus nee. Want hij heeft geen geluid. Echt schiet mij maar lek, dan ken je de theorie wel maar door dit soort slinkse vragen zak je dus
aanvraag kon alleen via de rijschool. Ik heb toen een boek gekregen van de rijschoolhouder. karuna schreef:Waar ik examen deed kon dat echt nieten medecursist zakte de dag dat ik slaagde. En er waren er best wat gezakt maar die moesten het toch echt via de rijschool weer aanvragen. Geen maanden wachttijd zoals nu maar wel een week of twee a drie
, het is maar goed dat zulk soort dingen niet meer kunnen, hahaha!