Opzoek naar een studio/kamer/appartement in Enschede

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GerenGer

Opzoek naar een studio/kamer/appartement in Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-25 22:00

Hallo allemaal!

Ik ben (met spoed) opzoek naar een studio/kamer/appartement in Enschede, eigenlijk waar ik vanaf 1 januari 2026 al in kan.
Ik ben al druk aan het rondzoeken op facebook en huurwebsite, maar omdat bokt een grote community heeft wil ik ook hier een berichtje plaatsen en wellicht hebben sommigen hier de gouden tip!
Ik ben opzoek naar het liefst iets van een studio of klein appartement. Kamer vind ik ook prima, maar de meeste kamers zijn helaas alleen beschikbaar voor studenten, en ik ben inmiddels af afgestudeerd en werkende.
Woonoppervlakte: >20m2
Huurprijs: maximaal 700 euro

Alvast bedankt voor het meedenken!

jasmijn16

Re: Opzoek naar een studio/kamer/appartement in Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 23:38

Oei, ik denk dat vooral je budget het probleem gaat zijn. Ik woon zelf in Enschede en heb ik mijn appartement gevonden na een tip van vrienden om eens te kijken op marktplaats. Dat is dan ook de enige tip die ik je kan geven. Heel veel succes!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 10:54

Kijk ook eens bij wat minder bekende verhuur sites. Heb ik destijds mijn studio van gehuurd.

Betaalde ik overigens wel meer dan voor mijn huidige woning die 3x zo groot is :+

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 12:55

Al lid van de SJHT? Al verwacht ik dat je daar niet op korte termijn wat vindt of je moet heel veel geluk hebben