Apple Watch geeft geen meldingen meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paars

Apple Watch geeft geen meldingen meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-25 16:44

Opeens is mijn Apple Watch gestopt met geven van meldingen.
Ik kreeg bijv van de whatsapp berichten een voelbare trilling en kon die berichten op de watch ook lezen. Beide Bluetooth staat aan, beide apparaten (iPhone en watch) al een keer opnieuw opgestart. Meldingen staan aan. Ik begrijp er niks van.
Iemand een idee wat ik kan doen?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 16:48

paars schreef:
Opeens is mijn Apple Watch gestopt met geven van meldingen.
Ik kreeg bijv van de whatsapp berichten een voelbare trilling en kon die berichten op de watch ook lezen. Beide Bluetooth staat aan, beide apparaten (iPhone en watch) al een keer opnieuw opgestart. Meldingen staan aan. Ik begrijp er niks van.
Iemand een idee wat ik kan doen?

Staan de meldingen ook aan op je telefoon? Of heb je daar een stille modus aangevinkt? Dan komen ze wel binnen maar licht je telefoon niet op (alleen als je zelf kijkt zie je ze op het startscherm)

Marije_jiplover

Re: Apple Watch geeft geen meldingen meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 16:58

Bij Garmin is er onlangs een instelling veranderd.
Wanneer ik de telefoon op de niet storen modu heb, krijg ik op mijn Garmin horloge geen zichtbare of voelbare meldingen door, ondanks dat ik op Garmin wel alle meldingen aan heb staan.

Dit is na een recente software update gekomen.

Zou zoiets bij Apple Watch ook aan de hand kunnen zijn?

Ik heb het opgelost door mijn telefoon wel op stil maar ook op trillen te zetten, dan geeft die wel de hoorbare en voelbare meldingen op mijn Garmin horloge door.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 17:13

Bij mijn Galaxy Watch hielp een harde (?) reset, ik moest dan de batterij gewoon leeg laten lopen zodat hij uit ging.
Maar verder pakt hij ook de stand op van de telefoon, dus inderdaad dingen als niet storen geldt ook op mijn horloge.

8nnemiek

Re: Apple Watch geeft geen meldingen meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 17:37

Krijg je de meldingen wel op je telefoon binnen? En is de watch wel goed verbonden met je telefoon?

paars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-25 17:53

Oh…ja…ik denk dat ik het weet.
Als de telefoon ‘open’ is (dus als ik bijv iets aan het lezen ben..dan komen de meldingen gewoon bovenaan het scherm binnen en niet op de watch.
Staat de telefoon in stand-by, dan komen de meldingen wel binnen.
Dank voor jullie tips. Alles nagelopen en de instellingen stonden allemaal goed. Ik ben slechthorend dus ik hecht wel zwaar aan die functie en de ‘paniek’ slaat dan al snel toe…Toen ik het niet opgelost kreeg de telefoon maar aan de kant gelegd om te gaan koken. En zowaar. Een bzzzz op de pols bij een binnenkomend bericht.

Ik geloof dat ik mijn schermtijd wat mag minderen… }:0 vrije dag. My goodness dit is echt erg :+ . Nogmaals dank!