Totdat je je erin gaat verdiepen... Er ging een wereld voor me open
Supermarkt zakjes thee lust ik niet meer nu ik losse, pure thee/infusie gewend ben. Geen toegevoegde suikers, puur de smaak van de thee en kruiden/vruchten zelf, heerlijk.
Ik vind het leuk ervaringen en tips van jullie te lezen dus theeleuten brand los over jouw thee ritueel: hoe bereid je het, wat is je favo, waar bestel/koop je, heb je speciale glazen en/of theepot, thuis of juist buiten de deur, drink je 's ochtends andere thee dan 's avonds, drink je het liefst alleen of met vriendinnen?

) ben ik ook dol op losse thee. Ik heb Simon Levelt op fietsafstand dus daar ga ik meestal heen, en sinds jaren ook fan van Fleur de Cafe, een koffiehuis hier had daar altijd de thee van (koffiehuisje is helaas weg). En ik heb ook graag thee van van Bruggen.
) eruit haalt en in een zeefje doet en die doe je dan in je kopje.
Ik lust geen koffie, maar drink wel liters thee per dag, in allerlei smaken. Zakjes, losse thee, zwart, groen, wit, kruiden, alles. Nou ja, bijna alles, ik vind bijvoorbeeld vanillethee echt heel vies. Eigenlijk wil ik ook alleen nog maar losse thee drinken, maar een zakje is voor de luie mensch toch makkelijker. Scheelt wel drie seconden.
Ik heb ongeveer 30 soorten thee in huis en ga graag naar het Kadocafé hier in Groningen, een winkel waar ze 400 soorten losse thee verkopen.
)