Goede printer gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Goede printer gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 15:35

De keuze is reuze en daardoor zie ik door alle mooie printers niet meer wat nu goed of slecht is.

Onze oude printer maakt namelijk strepen bij kleurenprints. Na al meerdere keren alles gereinigd te hebben zit er helaas geen verbetering in.

Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe kleuren printer. Het gaat alleen om printen dus scannen en kopiëren is niet nodig.

We gebruiken de printer hobbymatig wat inhoud dat er periodes zijn dat we actief printen en periodes dat deze langer stil staat.

Nu zat ik te denken aan iets met navulbare inkt, omdat mij dit handiger (en goedkoper) lijkt dan cartridges maar of dat ook echt zo is?

Dus na het lezen van een berg reviews ben ik vooral aan het zoeken naar ervaringsdeskundige. Dus wat gebruikt bokt voor printer en is een aanrader om mooie prints en foto's te printen?

Zolala

Re: Goede printer gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:18

Ik heb al enkele jaren een Epson EcoTank ET-2720. Dat is wel een All-in-One printer met scanner, maar dat is toch ook wel regelmatig handig gebleken.

Fijnste is dat deze vier navulbare inkt tankjes heeft, die zoooooooo lang meegaan dat ik ze zelfs nog nooit heb hoeven bijvullen *\o/*
Ik gebruik mijn printer vrij dikwijls voor mijn werk, en allerlei administratieve zaken. Hij doet gewoon wat hij doen moet, en ik ben er dan ook al lang erg blij mee.

Intussen zal het wel deze zijn, de 2860:
https://www.bol.com/nl/nl/p/epson-ecota ... 169128818/
Er is een hele serie EcoTanks, kan geen kwaad om er even tussen te neuzen.

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:02

Ik heb altijd Canon printers gehad, cartridges bestel ik huismerk bij Sneltoner... geen ervaring met bijvullen...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:22

Met schoonmaken bedoel je daarmee dat je hem ook kalibreert?

koeke

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:57

Zolala schreef:
Ik heb al enkele jaren een Epson EcoTank ET-2720. Dat is wel een All-in-One printer met scanner, maar dat is toch ook wel regelmatig handig gebleken.

Fijnste is dat deze vier navulbare inkt tankjes heeft, die zoooooooo lang meegaan dat ik ze zelfs nog nooit heb hoeven bijvullen *\o/*
Ik gebruik mijn printer vrij dikwijls voor mijn werk, en allerlei administratieve zaken. Hij doet gewoon wat hij doen moet, en ik ben er dan ook al lang erg blij mee.

Intussen zal het wel deze zijn, de 2860:
https://www.bol.com/nl/nl/p/epson-ecota ... 169128818/
Er is een hele serie EcoTanks, kan geen kwaad om er even tussen te neuzen.

Hier ook een Epson EcoTank, geweldig ding! Hier wordt ie vooral zakelijk gebruikt, dus weinig kleur. Maar dat werkt dus gewoon als je het een keer wel gebruikt. Per afdruk scheelt het hier onwijs veel. Weet niet hoe die foto´s afdrukt, gewone afbeeldingen vind ik prima.