Revolution Race jassen ( of evt vergelijkbaar..)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Muze

Revolution Race jassen ( of evt vergelijkbaar..)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:55

Ik wist niet goed waar ik dit topic kon plaatsen,
Maar ik ben op zoek naar ervaringen met het merk Revolution Race.
Dit merk spreekt me wel aan vanwege jassen van waterkolom 20.000 en tevens ook ademend 20.000 ( niet allemaal natuurlijk.)
Leek mij fijn voor bij de paarden en wandelen met de hond.
Veel paardenmerken zijn lang zo waterdicht niet, of ademen niet.. ik draag graag softshell jassen maar als het veel regent red je het daar niet meer mee.

Enige echte paarden merk dat zulke goede jassen verkoopt volgens mij is Stierna. En die zijn heel duur..

Ben dus benieuwd met name naar de jassen van RR, de waterdichtheid, de maat / pasvorm..
Nadeel is dat ze nergens te passen zijn, dus ik twijfel wel of ik ga bestellen of toch naar een outdoor winkel ga om jassen te passen.

janneke584

Re: Revolution Race jassen ( of evt vergelijkbaar..)

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:58

Ik heb een jas en broek gekocht. Ook vooral voor de waterkolom. Helaas lekken beide binnen een half uur fietsen in de regen al door. Ik vind ze ook erg klein vallen

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:10

Wat toevallig, ik ben op zoek naar een regenbroek en kwam er ook op uit. Ik lees mee!

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:12

janneke584 schreef:
Ik heb een jas en broek gekocht. Ook vooral voor de waterkolom. Helaas lekken beide binnen een half uur fietsen in de regen al door. Ik vind ze ook erg klein vallen

Meen je! Ik las meer van die recensies, ook bij de 20.000 kolom en dat zou absoluut niet mogen…
Heb jij ook zo’n hoge kolom

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:19

Mijn zoon fietst door weer en wind en tussen open veld naar school 15km verderop.
Die heeft een jas van RR. Bevalt hem heel erg goed. Heel soms wil de rits wel eens door lekken maar dan had hij m niet helemaal lekker dicht. Hij is er in ieder geval enorm blij mee.

Ik heb zelf enkele broeken van ze en vind ook die er fijn!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 51 min geleden

Mijn wederhelft heeft een RR jas maar ik vind die erg tegenvallen, ook vrij snel niet meer volledig waterdicht. Bij het wassen (wat regelmatig nodig is als je de jas als outdoor/wandeljas gebruikt) moet de jas tijdens en na het wassen echt behandeld worden anders kan hij hem net zo goed niet aantrekken...

Ik heb er een broek van gehad, die zat eigenlijk prima maar was wel vrij snel versleten. Vergelijkbare broeken van andere merken hadden dit dan weer helemaal niet. Hun korte broeken en wandellegging vind ik overigens ook fijn maar zijn uiteraard niet waterdicht.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 48 min geleden

Ik heb een keer een broek besteld maar de maat en pasvorm vielen zwaar tegen. Ook voelde de stof bijzonder dus terwijl het een winterbroek had moeten zijn. Snel teruggestuurd, ik vond het enorm tegenvallen met hoe het omschreven en gepromoot werd

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 33 min geleden

Klinkt niet zo positief dus.
Tips voor andere merken zeer welkom

Lokii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13 min geleden

Ik volg ook even. Ik was ook in de verleiding om RR te kopen. Dan wel een fleece vest of trui. Maar als de kwaliteit slecht is zoek ik wel even verder.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 7 min geleden

Regenbroek viel echt tegen, ik werk op de fiets (lever pakketten) en lekte echt heel snel door absoluut het geld niet waard.

De jas van de set daar in tegen was en is nog steeds goed

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 5 min geleden

Muze schreef:
janneke584 schreef:

Meen je! Ik las meer van die recensies, ook bij de 20.000 kolom en dat zou absoluut niet mogen…
Heb jij ook zo’n hoge kolom

Ja, de silence proshell geloof ik met 20.000 kolom. Broek en jas maat L genomen, maar zitten erg strak. Past niet fatsoenlijk een dikke trui onder en een broek al helemaal niet. Normaal heb ik maat M.