Gisteravond wilde ik graag Heel Holland Bakt streamen naar m’n tv via Ziggo Go. Dat werkte niet en ik dacht: mijn ouders zijn op vakantie, strong independent woman, ik vraag het wel even aan ChatGPT.
Heel gedoe, dingen veranderd aan mijn wifi, een of andere setting van 3 naar 2 gezet (iets met een w?), hiep hoi ik kon heel Holland bakt kijken.
Nu blijk ik een nieuw probleem te hebben. Mijn laptops verbinden ongeveer 1-5 minuten met de wifi en verbreken dan weer de verbinding. In plaats van een sleuteltje staat er nu een kruisje bij mijn netwerk en als ik verbinding wil maken zegt die: “Sommige gegevens zijn gewijzigd nadat u de laatste keer verbinding hebt gemaakt. We hebben extra informatie nodig om de verbinding tot stand te brengen.” Dan vul ik mijn wachtwoord in, doet hij het even en begint hetzelfde liedje opnieuw.
Bij nader inzien wil ik toch liever thuiswerken dan Heel Holland bakt kijken
ChatGPT zegt dat ik het netwerk moet vergeten, maar die optie heb ik niet. Ik kan ook nergens vinden wat ik nu wel moet doen. Heeft iemand hier misschien een idee wat ik: ten eerste, gefabriceerd heb en ten tweede: hoe ik het weer oplos? Alvast bedankt!