Zoals jullie zullen weten, ben ik druk doende om voor alle kinderen in Nederland een mooi cadeautje te regelen voor 5 december. Nu kreeg ik het verlanglijstje van de dochter van Elanor. Het blijkt, dat Elanor weinig op heeft met wat ze "moderne meisjeskleding" noemt. De moeder van Elanor houdt van geitenwollensokken-kleding. In 'natuurtinten'. Beeeeeige. Zonder franjes.De dochter van Elanor schrijft mij, dat zij dat toevallig wél van moderne meisjeskleding houdt. Met felle kleuren. Zoals blauw of roze. En een printje erop, zoals met bloemetjes. En ze houdt ook van Nijntje.
Je zult begrijpen: ik heb maling aan wat ouders vinden. Want ik ben er voor de kinderen. Dus de dochter van Elanor moet van mij een mooie roze Nijntje-trui krijgen met een bijpassende roze-met-bloemetjesbroek. Deze, om precies te zijn.
Nu heb ik een probleem, beste bokkers. In Spanje is geen HEMA. En nu ik hier eindelijk in Nederland ben aangekomen, blijkt maat 98-104, die de dochter van Elanor heeft, overal online en in de buurt waar ik mijn Pieten heb laten zoeken, uitverkocht te zijn! Het is bijna drie kwartier met een auto rijden van mijn Inpak-pakhuis naar een HEMA die volgens de website een 'beperkte voorraad' heeft - met Ozosnel ben ik dan wel een dag kwijt en mijn agenda zit momenteel erg vol met schoolbezoeken, schoenenvullen, gedichten maken, etc.
Daarom mijn vraag: is er een bokker met een HEMA in de buurt waar dit setje nog wél in deze maat te krijgen is? En die het naar mijn Pakjes-pakhuis op wil sturen? Laat het mij graag weten!
Hartelijke groet,
De Sint.

. Grappig geschreven!