Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mars schreef:Ik zit bij VGZ en las dat die de premie met €3 verlaagt. Waarschijnlijk blijf ik dus zitten waar ik zit.
Edit: wel zou ik evt mijn premie een jaar vooruit willen betalen, volgens mij krijg je dan een kleine korting. Hebben jullie dit weleens gedaan?
Mars schreef:Ik zit bij VGZ en las dat die de premie met €3 verlaagt. Waarschijnlijk blijf ik dus zitten waar ik zit.
Edit: wel zou ik evt mijn premie een jaar vooruit willen betalen, volgens mij krijg je dan een kleine korting. Hebben jullie dit weleens gedaan?
Het schijnt onderaan de streep weinig uit te maken of je in 1 keer betaalt met een korting van 30 euro of dat je het bedrag opdeelt en op die manier nog wat rente ontvangt. Mars schreef:Ik zit bij VGZ en las dat die de premie met €3 verlaagt. Waarschijnlijk blijf ik dus zitten waar ik zit.

Tink89 schreef:Mars schreef:Ik zit bij VGZ en las dat die de premie met €3 verlaagt. Waarschijnlijk blijf ik dus zitten waar ik zit.
Elk jaar. En dan boek ik elke maand van mijn lopende rekening naar de spaarrekening weer automatisch terug. Scheelt een paar euro, maar geeft me vooral rust.