Ik kom er echt niet uit, heeft
iemand dit ook een keer gehad??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

senna21 schreef:Kan het zijn dat iemand jouw telefoonnummer misbruikt voor spam? Je zou je eigen nummer eens kunnen googelen.
Yummy schreef:Heb vandaag op Facebook al een aantal berihten gelezen van mensen die hier plots last van hebben..
tienus63 schreef:Ik kreeg net een belletje via Whatsapp, persoon staat niet in mijn contacten lijst, maar ik word vaker door dit nummer geappt of gebeld.
Nu kreeg ik na het eindigen van het gesprek optie of het een spam oproep was en of ik het nummer wou blokkeren.

Dorus schreef:tienus63 schreef:Ik kreeg net een belletje via Whatsapp, persoon staat niet in mijn contacten lijst, maar ik word vaker door dit nummer geappt of gebeld.
Nu kreeg ik na het eindigen van het gesprek optie of het een spam oproep was en of ik het nummer wou blokkeren.
Maar dan blokkeer je alleen berichten die bij jou binnen komen, je blokkeert niet het hele account van die persoon zoals bij ts gebeurd is.
Karlijnxxx schreef:Martina67 schreef:Vinden we dit normaal, dat te pas ren te onpas geblokkeerd worden door die Techbedrijven?
Ik niet.
Censuur en controle is het.
En je mag het gratis en voor niets gebruiken. Het is een service en geen recht.
Heel vervelend maar gelukkig wordt het zo te lezen snel verholpen.