Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
veneri schreef:werk iom leidinggevende al enige tijd volledig thuis (ipv 1xpw kantoor)
Nu heeft mijn leidinggevende mij zonder mijn instemming deels ziekgemeld.
veneri schreef:Al gevraagd aan leidinggevende.
krijg geen antwoord/ontwijkend antwoord. Hybride werken is standaard bij ons overigens.
veneri schreef:Al gevraagd aan leidinggevende.
krijg geen antwoord/ontwijkend antwoord. Hybride werken is standaard bij ons overigens.
scooby09 schreef:Maar je kan door lichamelijke klachten niet reizen dat klinkt toch als of je beperkingen hebt en daar door niet volledig arbeidsgeschikt bent dus een aantal ziekte uren aangemeld.
Petpa schreef:Dit klinkt niet als een ziekmelding wegens fysieke redenen.
Maar als een situatie waar veel meer speelt.
veneri schreef:Ik heb in mijn verlofperiode echt er doorheen gezeten. Wakker liggen, dromen over het werk, piekeren, huilen en hoofdpijn en toenemende pijnklachten.
Petpa schreef:Dit klinkt voor mij anders dan thuiswerken ivm bv een gebroken been.veneri schreef:Ik heb in mijn verlofperiode echt er doorheen gezeten. Wakker liggen, dromen over het werk, piekeren, huilen en hoofdpijn en toenemende pijnklachten.
veneri schreef:Petpa schreef:Dit klinkt niet als een ziekmelding wegens fysieke redenen.
Maar als een situatie waar veel meer speelt.
Die snap ik niet helemaal?
In goed overleg ben ik thuis blijven werken,volledige uren,volledig eigen werk.
Ik heb mij niet ziekgemeld,maar mijn leidinggevende wel. Met een banketstaaf dat het in mijn eigen belang zou zijn omdat hij een advies wil inwinnen die alleen via die weg kan.
Het doel heiligt de middelen dan maar?
Ik voel mij besodemieterd en ben hierdoor erg gestressed geraakt. Vnl omdat er opeens niet meer te praten viel en er werd medegedeeld dat ik ziekgemeld zou worden.
Ik heb schriftelijk meerdere malen verzocht dit terug te draaien en er niet mee akkoord te zijn en dan ook mijn eigen uren te blijven werken.
Dat doe ik nog steeds.verlof ook gewoon opgenomen,maar niks aan gehad. Doordat wkg mij heeft laten bungelen met onbeantwoorde vragen tov een onterechte ziekmelding, zit ik nu stuk. Maar ik meld mij niet ziek,want ik wil dit opgelost hebben.