Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Ik heb laatst iemand uit een vorig leven ontmoet, we stonden allebei met tranen in onze ogen. Het was zo’n bizar moment, ik herkende hem wel maar hij mij niet helemaal. Wel kreeg hij een heel erg goed gevoel over zich heen met veel kippenvel.
Suzanne F. schreef:Ik heb het ook veel gehad, vooral toen ik jonger was. Toch zeggen ze dat het je hersenen zijn die bij een Deja vu een loopje met je nemen en dat het niet ‘echt’ is. Geen idee eigenlijk. Ik geloof eigenlijk wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik ben zelf een enorme beelddenker en kan alles voor me zien wat ik wil. Ik begreep dat niet iedereen dat kan, ik heb het altijd als heel normaal beschouwd.
marleen_usar schreef:Ik heb laatst iemand uit een vorig leven ontmoet, we stonden allebei met tranen in onze ogen. Het was zo’n bizar moment, ik herkende hem wel maar hij mij niet helemaal. Wel kreeg hij een heel erg goed gevoel over zich heen met veel kippenvel.
DuoPenotti schreef:Ik heb het huis waar ik vroeger woonde al gezien als ons huis voordat we er woonde.
En dit huis ook.
Dat huis vroeger kwam ik wel eens langs, maar nooit het idee dat we daar zouden komen te wonen.
Totdat ik dat voor me zag. Maar was toen helemaal niet aan de orde, een ander huis.
En ik vond het wel een grappige droom. Ik was toen een jaar of 11.
Dit huis kenden ik niet, kende dit dorp niet, deze straat niet.
En toch had ik het al gezien. Maar ik snapte het toen niet, wat moest ik met dat huis?
Toen wij hier later voorbij kwamen gereden, toen het te koop stond, om te kijken of het een huis voor ons zou kunnen zijn. Toen herkende ik het meteen.
De koop is ook alles behalve makkelijk er doorheen gekomen door betreffende makelaar die niet aan Brabanders wilde verkopen.
Maar ja, het stond in de sterren![]()