Ik plaats dit topic omdat ik hoop dat de mensen hier mee willen denken want wij zelf weten het even niet meer...
Onze zoon zit in groep 6 en kan prima overweg met zn klasgenoten.. hij heeft een leerkracht die de klas niet aankan, (dit had hij vorig jaar ook al) en dit leide tot t feit dat hij niet meer naar school wilde, want de kinderen waren steeds druk en de juf deed steeds waarschuwingen geven maar niks geen consequenties.. dit vond onze zoon erg vervelend! De kinderen gingen steeds door.. (door de juf/meester praten, niet luisteren, grote mond etc..)
Bij de huidige leerkracht is t zo dat dit nog steeds gebeurt. Deze leerkracht is er op maandag, dinsdag en woensdag, de leerkracht op donderdag en vrijdag is er niks aan de hand in de klas want die leerkracht is ze "de baas"..
Nou is t al voorkomen dat er een leerkracht bij kwam bij de meester, dat die de meester "bijstond".. onze zoon heeft al een noice cancelling telefoon vanwege de drukte in de klas..
Nu gaat hij regelmatig de klas uit (met toestemming van de leerkracht) omdat de kinderen in de klas niet luisteren.. nu is t zelf zo dat de leerkracht de klas uit loopt als de kinderen niet luisteren.. dat is in onze optiek toch wel de omgekeerde wereld! De meester geeft ook aan dat de kinderen in de klas soms echt wel druk zijn etc..
Nou is de directie al op de hoogte, de stichting is al op de hoogte hoe dit gaat op school (dit is overigens gebeurt na een flinke voorval op t schoolplein) en dan heb ik t niet over een "tikje" uitdelen..
Er zijn al verschillende gesprekken gevoerd met de directeur, en de stichting.. wij weten zelf niet meer wat voor stappen we nog kunnen ondernemen.. iemand tips????
Overigens zijn wij niet de enige ouders die niet tevreden zijn over hoe dit eraan toe gaat..
Ik hoop dat t duidelijk is geschreven.. zo niet mijn excuus!
Desnoods met hulp van andere leerkrachten of wat er verder rondloopt op school, ouders die bijspringen met wat hulp of noem maar op.