Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Mijn vader heeft de 16e. Prima ding. Of hij zo veel beter is dan de 15 weet ik niet.
Voor mij zelf vind ik hem onhandig groot. Ik heb zelf de 12 mini, en voor mij moet een telefoon echt niet groter zijn dan dat.. dus ik hoop vooral dat ie nog even mee kan en dat ze over een tijdje een nieuwe mini maken.
Isabel schreef:Ik heb een 15 en die heeft al vanaf het begin allemaal groene strepen in het scherm die soms verdwijnen en dan weer terug komen (en ik heb hem nooit laten vallen), dus ik zou voor de 16 gaan.
joyce_eddy schreef:8nnemiek schreef:Mijn vader heeft de 16e. Prima ding. Of hij zo veel beter is dan de 15 weet ik niet.
Voor mij zelf vind ik hem onhandig groot. Ik heb zelf de 12 mini, en voor mij moet een telefoon echt niet groter zijn dan dat.. dus ik hoop vooral dat ie nog even mee kan en dat ze over een tijdje een nieuwe mini maken.
Dit had ik ook gehoopt dat de mini nog uit komt van de 16 of straks de 17… dat houd mij eigenlijk nog tegen die grootte….
Roosje01 schreef:Ik kwam ook van de se en ben voor de goedkopere variant gegaan de 16e moest even wennen aan het niet meer hebben van een homeknop maar hij bevalt prima.