Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
swatch schreef:En ook even navragen als je stopt, moet je dan een gedeelte van de studie terug betalen?
Reiskosten?
En in de paarden is toch vaak minimumloon. En goed navragen als je les gaat geven, dat het dan niet 5x 4 uur is verdeeld over de week.
Voor de droombaan is 2 uur reistijd te doen, maar misschien lijkt dit mooier dan het in werkelijkheid is.
Zorg ook dat je alles goed op het contract hebt staan.
En de 2 paarden die je rijdt, liggen die dan op de route of juist helemaal de andere kant op? Dat zou voor mij ook echt wel uitmaken.
Hebben ze jou benaderd, of wil je solliciteren?
Grote kans dat ze liever iemand uit de buurt hebben die al de Orun gedaan heeft en ervaren is.
Maar je kunt toch zelf de Orun gaan doen? Als je dat al heel graag wilt, dan zou ik dat niet van een baan/werkgever af laten hangen.
Voor de perfecte baan zou ik 30 min reistijd over hebben.
Nu het geluk deze baan op 5-10 min reistijd. Dus meer tijd over voor mijn eigen paarden.

Fayyah19 schreef:AnnoNiemand schreef:Ik heb dit jaren gedaan (uur enkele reis) en het zuigt je leeg. Ik houd nu ik minder reistijd heb zó veel meer energie over!
Hier idem dito. Iedere dag weer in die ellendige file. Ik werk nu 18 minuten van huis enkel binnendoor en dat is zoveel fijner.
Sky_As schreef:15-20 min. Max. Met een beetje file of stoplichten tegen zit je dan al zo aan een uur per dag onbetaald in een auto zitten....echt zonde van de tijd.
Niet uitbetaald, en je kunt ook nog eens niks anders doen.
Er ze zullen vast mensen anders over denken hoor, maar ik zou of verhuizen, of een andere baan zoeken.....
Solleke_Noah schreef:Sky_As schreef:15-20 min. Max. Met een beetje file of stoplichten tegen zit je dan al zo aan een uur per dag onbetaald in een auto zitten....echt zonde van de tijd.
Niet uitbetaald, en je kunt ook nog eens niks anders doen.
Er ze zullen vast mensen anders over denken hoor, maar ik zou of verhuizen, of een andere baan zoeken.....
15 min max? Is alleen mogelijk als je in een stad woont denk ik? Ik fiets alleen al 30 min naar het dichtstbijzijnde station![]()
Om op je vraag te antwoorden TS: ik fiets dus 30 min naar het dichtstbijzijnde station en zit daarna 2 tot 2,5 uur enkele reis op de trein.. Dit hoef ik gelukkig niet elke dag te doen, maar wel zeker twee dagen per week. Het is wel echt mijn droombaan (als marien bioloog werken aan een beter beschermde Noordzee).
Een uur afstand klinkt nog als prima doenbaar. Maar als je gewend bent om veel dichterbij te werken, zal het wel als ver voelen.