Ik heb diezelfde van Princess, al de 3e nu, ik bak er al jaren meerdere keren per week brood mee.
Heerlijk makkelijk ding met 12 programma's (waarvan ik er 2 gebruik). Hij houdt het brood ook nog een uur warm als het klaar is en je hem niet uit zet, daarna gaat ie wel uit. En je kunt uitgesteld bakken als je een recept met losse gist hebt, dan kun je het zo timen dat het net klaar is als je uit bed komt. Heerlijk die geur van vers warm brood!
Machine gaat lang mee. Enige nadeel dat ik heb gemerkt: de broodpan (het bakblik) gaat iets minder lang mee, maar die kun je los kopen. Bij mij gaat na een poos (meer dan een jaar hoor, met 5x per week brood bakken) de as van de broodpan los zitten. Dan koop ik dus een nieuwe broodpan.
En bij ons thuis is een brood (van 500 gram meel) net niet genoeg voor 4 personen, dat komt soms onhandig uit. Maar dat hangt ook af van wie het brood snijdt en hoe netjes dat gaat.
Tip: een goed scherp broodmes (met grove kartels) is echt zo fijn om te hebben. En een zware houten snijplank die niet gaat schuiven als je het brood snijdt. Wij hebben er een die we alleen voor het brood gebruiken, even afkloppen en eventueel met water afspoelen en klaar.