Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urona447 schreef:Ik ben bang dat jij je geld kwijt bent, op het moment dat jij toestemming geeft voor een wegzet plek valt het risico ook onder jou.
Jolliegirl schreef:Idd met neerzettoestemming verdwijnt geloof ik je garantie.
Je geeft immers toestemming.
iig bij dpd is dit zo
"Door een neerzettoestemming af te geven, worden de bijbehorende risico’s hiervan aanvaard door de ontvanger en vervalt de aansprakelijkheid voor eventueel verlies en/of beschadigingen. Er is dus geen enkele recht op reclamatie meer. In geval van schade, diefstal of verlies kunnen wij als verzender bij afgifte van een neerzet toestemming door de ontvanger ook geen enkele aanspraak meer bij DPD maken. "
Ga maar bewijzen (dmv beelden) dat het niét neergezet is...
Daarom weiger ik dit aan te vinken... Of ik zorg dat ik thuis ben...of het gaat naar een pakketpunt.
Urona447 schreef:Ik ben bang dat jij je geld kwijt bent, op het moment dat jij toestemming geeft voor een wegzet plek valt het risico ook onder jou.
N0a schreef:Had ik laatst ook met DHL. Volgens de track en trace geleverd. Nergens gevonden. De volgende dag werd het pakket pas geleverd. Bezorger waarschijnlijk dus op de afgesproken dag niet gelukt. Maar dan zetten ze hem toch op bezorgd, waarschijnlijk om targets te halen oid.