Het leed dat klantenservice heet..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AmyJamess

Het leed dat klantenservice heet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 10:25

Wat is het toch tegenwoordig dat je niet fatsoenlijk bij een klantenservice terecht kan.

Ik heb afgelopen weekend een bestelling geplaatst bij amazon. Omdat alle artikelen zijn appart verzonden (4 pakketjes).
3 heb ik goed ontvangen via DHL. Maar dat laatste pakketje is via ups gegaan en ben ik nu kwijt.
Donderdag zou het bezorgd worden (vriend was de hele dag thuis) maar ze hebben niet aangebeld, waarschijnlijk hier niet eens geweest.
Ik heb alleen een mail gehad dat ze mij gemist hebben en niet konden bezorgen. Verder geen nieuwe mail voor 2de bezorg poging of waar het pakket anders heen gaat.
Als ik de track en trace in vul staat dat het pakket ergens anders is bezorgd, maar ik kan dus niet zien waar..
Maar nu komt het, ik kan zowel de klantenservice van amazon als van Ups niet bereiken..
Bij amazon krijg ik een chatbot waar ik dus niet verder mee kom.
Bij ups kan ik al helemaal niets vinden over een klantenservices.
Ik word er gek van, al de zoveelste keer dat een klantenservice slecht bereikbaar is. Jaren terug kon je nog gewoon bellen en was de klantenservice makkelijk bereikbaar. Maar nu is het overal drama.
Iemand die wel weet hoe ik amazon kan bereiken?

Faniek

Re: Het leed dat klantenservice heet..

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:32

Mijn ervaring met Amazon is an sich wel goed en kan ik altijd via de chatbot doorverwezen worden met een echte medewerker, maar misschien niet op zaterdag? In ieder geval moet je wel bij Amazon zijn, want die is de verzender of een partner van hun en alleen zij kunnen verder onderzoek doen.
Mijn ervaring is ook dat via Amazon het in ieder geval wordt opgelost. Misschien even geduld hebben, maar mijn ervaring is wel dat er een oplossing komt.

Ik heb nog even gespiekt als je via je account naar contact gaat: https://www.amazon.nl/hz/contact-us/for ... hubgateway en dan naar het artikel kan je een verzoek doen om gebeld te worden wellicht dat dat vlotter is?

Ben nog blij dat we op mijn werk een goede Nederlandse klantenservice met kennis van zaken hebben, hoop dat mensen dat ook nog lang gaan koesteren boven altijd maar goedkoper :D

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:33

Bestel veel via Amazon en 1 keer een probleem gehad, was eigenlijk meer mijn probleem, ik had kattenvoer besteld en mijn kat kreeg op de dag dat ik dat binnen kreeg de diagnose diabetes en mocht die brokjes niet meer. Het bleek een item te zijn wat niet geretourneerd kon worden maar omdat dat niet heel duidelijk was voor mij heb ik toen gemaild met de klantenservice. Mocht het item houden en kreeg mijn geld ook nog terug. Wat mij betreft uitstekende klantenservice dus, en ik raad aan om te mailen

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:35

Google biedt uitkomst, althans, wat betreft het vinden van contactinfo van UPS, zowel een chatbot als een telefoonnummer: https://www.ups.com/nl/nl/support/contact-us

Hopelijk krijg je ze te pakken en kunnen ze je vertellen waar je pakketje gebleven is. Succes!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:37

UPS, zulke slechte ervaringen met de klantenservice daar, als ik weet dat een verkoper met UPS werkt dan bestel ik er niet := . Echt je word van het kastje naar de muur gestuurd en je pakket is foetsie.

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:04

Wij verzonden veel met UPS op mijn vorige werk. Met bellen kreeg je alleen zo'n keuzemenu en computer te spreken. Maar als je dwars door de tekst van het keuzemenu hardop zegt "Ik wil een persoon spreken" dan pikt ie dat op en vraagt of je een persoon wil spreken en dan zeg je "ja" en krijg je dus een mens te spreken.

Misschien dat zoiets ook helpt bij Amazon telefoon?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:05

Al bij de buren gevraagd?
Is er een UPS pakketpunt in de buurt?

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:25

Bedankt allemaal
De mail van ups had ik ondertussen ook al gevonden. Ik heb ze een mail gestuurd.

Maandag probeer ik de chat van amazon weer. Misschien idd door het weekend dat ik alleen een chatbot krijg.

Er zijn best veel ups pakket punten hier in de stad. Dhl en postnl pakken ook altijd een random pakket punt wat op de route ligt en vaak niet in de buurt is, nooit de dichts bijzijnste. Vermoed dat ups zelfde werkwijze heeft.
De buren hebben geen pakket gehad. Mijn vriend was ook gewoon thuis die dag, zou raar zijn als ze dan ook bij de buren afgeven en bij ons niet eens aanbellen. We vermoeden dat ze hier helemaal niet geweest zijn.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:10

AmyJamess schreef:
Mijn vriend was ook gewoon thuis die dag, zou raar zijn als ze dan ook bij de buren afgeven en bij ons niet eens aanbellen.

Oh jawel hoor, ik heb een keer gehad dat ik boven was en het busje zie aan komen rijden. Hij rijdt net iets te ver door dus zet 'm terug uit. Bij de oprit van de buren ( de oprit van mij en de buren liggen tegen elkaar aan) stopt ie, stapt uit en loopt rechtstreeks naar de buren. plop, ik krijg melding uw pakket is afgeleverd.
Dus ik mijn buurvrouw appen. Heb jij zonet een pakketje gekregen wat voor mij is? Uhm ja.
Dan kom ik het meteen even halen want ik ben gewoon thuis :o

Paardjes83

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:20

Geen zorgen over maken twee keer gehad stond op afgeleverd niks gehad. Kreeg na melding mijn geld terug. Duurt allemaal eventjes