Ik speel in een pipe en drumband band, ik heb die zelf opgericht. Je hoeft geen lid te zijn om je bij ons aan te sluiten. Nu is het zo dat we geboekt zijn voor een kerstmarkt en mijn dochter is gevraagd voor de grote trom. Ze is hypermobiel dus ze kan daar niet mee lopen maar ik wil dat ze toch mee kan dus zoek ik creatieve ideeën. Ze kan niet ver lopen dus het beste zou zijn als ze zou zitten en dat de drum dan bv voor haar staat. Iemand zou haar dan kunnen duwen, ik vind het een hele uitdaging iets te verzinnen. We gaan ons een paar uur verplaatsen we blijven niet op dezelfde plaats.
_Natasja_
Geplaatst: 30-09-25 21:17
Ik weet niet hoe groot de drum en je dochter zijn. Maar wellicht dat een handkar aanpassen een optie kan zijn?
Zag laatst een fanfare waar ze hem op een rollator hadden gemonteerd. Maar goed, die persoon liep er wel gewoon achter. Gaan jullie lopend spelen, of van plek naar plek?
Ik heb vroeger bij een marching and cycling band gezeten. Daar zat onder andere de grote trom aan de voorkant van de fiets bevestigd. Is misschien wel lastiger laswerk...ik heb geen idee wie en hoe dat toentertijd gedaan is, maar daar hebben we behoorlijke kilometers toen mee gemaakt voor vele jaren.