Hangende opberger gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Hangende opberger gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-25 15:04

https://www.bol.com/nl/nl/p/hangende-sp ... gJRVPD_BwE

Ik had zoiets. Destijds gekocht bij ikea. Deze is zoekgeraakt en weer teruggevonden vandaag. Maar helaas niet meer bruikbaar.

Waar kan ik iets dergelijks vinden in een fysieke winkel? Ikea lijkt ze niet meer te hebben. Kleur en materiaal is onbelangrijk. Het hoeft dus geen mesh stof te zijn. Als het maar een vergelijkbare uitvoering is, dus een netzak met een gat waar je van alles in kunt stoppen, en hij moet hangbaar zijn en niet te zwaar. Hij is bedoeld voor in mijn bus.

Ik heb aan de andere kant al een hooinet in gebruik. Het mag dus een buiten de box oplossing zijn.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 15:33

Marije_jiplover

Re: Hangende opberger gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 15:40

Degene die Mar Jon hierboven laat zien, moest ik ook direct aan denken.
Die heb ik in mijn bus(camper) hangen om meer opbergruimte te hebben dan die standaard heeft.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 15:58

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-25 16:10

Die open vak had ik al gevonden, nadeel daarvan is dat alles eruit kiept als je een wat bochtige weg hebt helaas -O- ik moet hem namelijk in de lengte hebben boven tegen het dak en zijkant aan. En die cilinder die ik had werkte echt goed.

Ik ben even uitgedacht kwa oplossingen.

Het mag niet dieper zijn dan 30/35 cm. Lengte is ongeveer 2 meter. En moet wel wat aankunnen. In het ergste geval koop ik een enorm hooinet en ga dan weer over op de prop methode. Het net dat ik nu al gebruik is mijn oude hooinet van de paarden.

Die obelink dingen zijn wel handig. Alleen uitvissen of die ook overdwars opgehangen kunnen worden
Laatst bijgewerkt door karuna op 28-09-25 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 16:11

Ik heb precies zo'n groene gekregen via de plaatselijke facebook groep. Mijn ervaring is dat veel mensen hem hebben liggen en er niks meer me doen

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 16:46

karuna schreef:
Die open vak had ik al gevonden, nadeel daarvan is dat alles eruit kiept als je een wat bochtige weg hebt helaas -O- ik moet hem namelijk in de lengte hebben boven tegen het dak en zijkant aan. En die cilinder die ik had werkte echt goed.

Ik ben even uitgedacht kwa oplossingen.

Het mag niet dieper zijn dan 30/35 cm. Lengte is ongeveer 2 meter. En moet wel wat aankunnen. In het ergste geval koop ik een enorm hooinet en ga dan weer over op de prop methode. Het net dat ik nu al gebruik is mijn oude hooinet van de paarden.

Die obelink dingen zijn wel handig. Alleen uitvissen of die ook overdwars opgehangen kunnen worden

Die bovenste kan je ook dichtritsen hoor en qua maten zijn ze niet hoog genoeg misschien, de bovenste is 33 x 31 x 110 cm, de onderste is 34 x 34 x 124 cm.

https://www.vrijbuiter.nl/p/eurotrail-h ... tion=click , deze is er ook nog, maar die gaat met 1 mesh deur dicht, dat is misschien onhandiger. Maten: 30 x 20 x 130 cm.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-25 17:35

Ik ga even nadenken wat handig is, voor nu moet het een heel korte termijn oplossing zijn. Ik vermoed dat ik voor later een goede praktische definitieve oplossing gevonden heb. Alleen dat krijg ik niet snel genoeg hier. Een alu frame met elastisch net, bedoeld voor camperbussen en campers. 2 meter lang en een kleine 40 cm diep.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 17:39

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-25 17:42

Daar bestel ik liever niet. :n Mijn voorkeur gaat hoe dan ook uit naar een fysieke winkel waar ik het product kan voelen en zien. Soms is de werkelijkheid heel anders dan de fotos op een site.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-25 09:36

We zijn nu bij de gevreesde blauw gele winkel. En met buiten de box denken de kinderafdeling geplunderd. Wat ombouwen maar het voetbal doel voldoet voor het beddengoed. Even omdenken en niet volledig opbouwen waardoor er een grote zak ontstaat. Andere stang en klaar en twee hang tassen voor de kussens en ondergoed.

Het is nog te doen kwa krijs kinderen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-25 14:40

Zoet bezig met ophangen ik ben nog niet helemaal klaar. Er moeten nog twee tassen en rest van de rail moet nog vast.

Pas na rijden weet ik of het werkt

Blauwe badkamer kastje is ook nieuw. Handig voor toilet spullen en wc papier en ehbo

Afbeelding

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 14:59

Op marktplaats staan de IKEA opbergers nog wel.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-25 15:12

Inmiddels ben ik voorzien. Ik had idd op Marktplaats wel wat gevonden in de buurt maar dit is praktischer. Alles hangt nu en heeft een plekje. Morgen de boel verder inrichten.

Afbeelding

Afbeelding