Janinevv schreef:Hey mede bokkers,
ik ben er wel eens benieuwd naar.
Hoeveel uren jullie werken en hoe je dit eigenlijk bevalt in combinatie met eigen paarden, misschien wel kinderen en het huishouden of andere hobby’s..
Nu word ik zelf ook een beetje ouder, maar ben nog steeds jong. Nog geen kinderen wat ik wel graag in de toekomst zou willen.
Zelf werk ik 34 uur. En ben 27 jaar. Heb zelf 4 pony’s bij mijn ouders aan huis. Wat ik samen doe met mijn vader.
Mijn dagen zijn ongeveer van 7 tot 4
En ik ben benieuwd hoe lang jullie reistijden zijn en combinatie werktijden.
Ik werk 36 uur, 4x9 op dit moment. Eerder 4x8 en 1x4. Reistijd naar stal vanuit huis enkele reis 30-45 minuten. Afhankelijk van de werklocatie. Reistijd stal-huis ongeveer 35 min.
Ma 7 uur deur uit, werken 7.30 - 17 - naar stal , 21.30 thuis
Di 7 uur deur uit, werken 7.30 - 17 - naar stal , 21.30 thuis
Wo 7 uur thuiswerken tot 16 , eten - naar stal, 21.30 thuis
Do 7 uur deur uit, werken 7.30 - 7.45/17 - naar stal, 21.30 thuis.
Vaak is het probleem dat ik ook nog ergens moet eten tussendoor.
Vrijdag is m'n energie op. Probeer ik huis op orde te krijgen - chaos van de voorgaande dagen beetje op te ruimen en op tijd te slapen.
Zaterdag + zondag probeer ik wat meer tijd op stal door te brengen / huishouden / tijd voor m'n vriend en vaak wat sociale dingen gepland - waar dan eigenlijk geen tijd voor is.
Ik kom chronisch tijd tekort... en tja, ook nog kinderwens, geen idee hoe ik dat wil gaan fixen. Nu is m'n energie vaak al op. In de zomer gaat het wel, in de winter meer moeite mee.