Ik heb een laptop tot mijn beschikking met veel microsoft dingen dingen, maar helaas ook geen word komen we nu achter.
Een abbonement zit ik niet op te wachten voor de paar keer dat ik het gebruik de komende maand. Hoe kan ik dit oplossen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb een laptop tot mijn beschikking met veel microsoft dingen dingen, maar helaas ook geen word komen we nu achter.
ik heb zelf al jaren en jaren geen computer meer, en doe al helemaal geen tekstverwerking of zo. De laptop heb ik nu in bruikleen omdat deze ook al jaren ongebruikt in een hoekje ligt, maar daarmee lukt het ook niet. 

Ik neem totaal niet op wat je neerzet
. De laatste keer tekstverwerking was in 1998 of zo
ook omdat het uit mijn map van schooldingen komt en anders mijn volle naam er staat 
karuna schreef:Hij staat tussen mijn bestanden op de ipad. In pages. Als ik daarmee verder kan ben ik er ook. Maar ik kan daar nergens kleuren aanpassen.
Maar via google krijg ik niks gedownload, niet op een android telefoon en niet op ipadivm geen geheugen
meestal als ik (oké in word, pages werkt dan zeker weer anders) witte tekst selecteer dan verschijnen de letters meteen in dat selectievakding

Dan verschijnt er een zwarte tekst. Maar dat is wat omslachtig 
Jaaaa gelukt. Ik zat op tabel nivo te kijken maar je hebt kennelijk ook cel nivo
en dan kun je de kleur wel aanpassen,