Ik heb die van trebs en dat is ook de enige die ik nog wil, vooral ook vanwege de afmetingen. 1.60 is mij namelijk tekort, ik wil echt 1.80 hebben.
Zijn goed, gaan lang mee, zijn makkelijk uit te wassen en goed in te stellen, zowel qua warmte als qua tijdsduur. Ze zijn wel prijzig, maar elke cent waard.
Vind het fijn dat hij veel standen heeft, heb er ook 1 die gewoon stand 1-2-3 heeft maar dan is de ene stand niet warm genoeg en de volgende te heet, de Inventum heeft wat kleinere stapjes.
Ik denk dat die van inventum wel dicht in de buurt komt qua wat ik zoek
Myfairytale
Geplaatst: 12-09-25 21:46
Shadow0 schreef:
Ik vind bij die Inventum de automatische uitschakeling na 3 uur voor 's nachts te kort.
Gebruik je die fleecedeken dan op je bed? Of bedoel je een elektrische onderdeken?
Die laatste doe ik namelijk ruim aan voor het slapen en als ik echt in bed lig en wil slapen weer uit.
Volgens mij heb ik zowel fleecedeken en als onderdeken voor het bed van Inventum. Mijn fleecedeken is wel énorm groot, weet precieze maat zo niet, maar kan er ruim met 2 personen onder en ik ben echt wel groot.
Ja, op bed. En het is voor mij helaas niet genoeg om alleen voor het naar bed gaan te verwarmen. Ik had onderdekens maar die blijven heel slecht liggen bij mij, dus nu een bovendeken (maar daarvan is nu 1 circuit kapot dus ik heb nu alleen maar de laagste stand.)
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 13-09-25 08:24
PineApple schreef:
Ik heb die van de hema. Heerlijk zacht, veel standen. Ben er heel erg blij mee
Deze heb ik ook! 'k Heb 'm sinds vorig jaar in het groen en ben er nog steeds blij mee. Voor de minder koude heb ik een niet-electrische deken. Gekregen van mijn Secret Santa