Sinds een klein jaartje ga ik vrij veel op de fiets naar mijn werk. De 6 jaar ervoor ging ik standaard in de auto voor de hele 6,5km die ik moet.

Nu zeker 3 keer per week op de fiets, liever vaker als mijn agenda het toelaat. Maar goed...
Ik heb een ouderwetse Harley Trapson, geen motortje en dat wil ik ook absoluut niet. Goed voor je hart en bloedvaten, zeggen ze... Ook geen racefiets, want ja, deze afstand is dat niet eens logisch.. Toch?
Alleen heb ik vandaag mijn lievelingsbroek versleten. Een hele gave jeans die ik in februari kocht. Duur, want met mijn lengte is het vinden van een fijne broek geen eenvoudige opgave en ik heb nu eenmaal een dure smaak. Ik baal er behoorlijk van.
De afgelopen weken ben ik vaak in een fietsbroek naar het werk gegaan en had dan een jurkje of andere dunne broek (die niet geschikt is voor het fietsen) bij me. Niets versleten...
Maar ja, de winter komt er weer aan... En om nu weer zo'n broek te kopen en binnen no-time te verslijten vind ik ook weer zonde. Dus ik vraag me af, wie herkent dit probleem? Wat doe jij aan op de fiets naar je werk?
Ik doe overigens altijd een ander shirt aan, ik hou er niet van om bezweet op mijn werk te zitten (het streven is wel om toch onder de 19 minuten op het werk aan te komen

Alle tips zijn welkom!