Wat was je grootste miskoop?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Wat was je grootste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-25 00:20

Naar aanleiding van een ander recent topic over welke aankopen je leven makkelijker hebben gemaakt, was ik nu juist wel benieuwd naar jullie grootste miskopen.

Wat heb je gekocht met het idee van dát is vast heel handig/leuk/nuttig maar bleek achteraf compleet waardeloos?

Bij mij waren dat een paar dingen.

De airfryer. Ik kan er totaal niet mee overweg, vind het eten eruit niet lekker en vind hem helemaal niet handig. Hij staat inmiddels te verstoffen in de kelder. Naast de..
Broodbak-machine. Zo'n hebbeding van een aantal jaren geleden. Ik denk dat ik hem 3x heb gebruikt en daarna was ik er wel klaar mee _O-
En dan hebben we nog een onkruidborstel op steel. Het idee was goed, maar ik stond me suf te raggen met dat ding en dat onkruid ging echt niet tussen de tegels weg. Dus enkeltje naar de stort met dat ding :+

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 00:24

Scooter
Online gekocht
Paar keer mee gereden maar ding te groot, zwaar en lomp voor mij waardoor ik angst had.
Uiteindelijk verkocht.
Jammer, ik wou toen heel graag een scooter. Nu niet meer zo :o

Niqui

Re: Wat was je grootste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 04:23

De slowcooker. Gekocht om stoofvlees te maken. Dat heb ik een aantal keer gedaan, maar nu eten we nauwelijks nog rundvlees en staat hij te verstoffen in de kast.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 04:33

De ontsapper om sap uit fruit als appels en druiven te stomen..
Het sap smaakt vreselijk :')

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 06:44

Haha nu al heerlijk topic, herkenbaar en zo lekker omschreven allemaal

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:12

Een Opel Corsa.
Zo jammer dat er niet eens een kinderwagen in de achterbak past. := Nog nooit zo snel een auto weer ingeruild.

En een houten tuinset die na een jaar al onderhoud nodig heeft. Ain't nobody got time om al die spijlen met de hand op te schuren. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:15

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:19

Een hond. :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:20

schoenen. Ik heb zo enorm veel schoenen die in de winkel goed zitten, maar waar ik dan thuis niet op blijk te kunnen lopen, maar dan zijn ze al gebruikt. Die blijven dan staan omdat ik steeds hoop dat ik er nog wel een keer op kan lopen.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:22

Een eierkoker :Y)
Ik was helemaal enthousiast maar wat een stom ding om droog te maken en hij maakt ook nog eens een vreselijk geluid als de eieren klaar zijn. Dus pak gewoon lekker een pannetje elke keer :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:40

TheNovelist schreef:
Een eierkoker :Y)
Ik was helemaal enthousiast maar wat een stom ding om droog te maken en hij maakt ook nog eens een vreselijk geluid als de eieren klaar zijn. Dus pak gewoon lekker een pannetje elke keer :')

Oh dat ding hadden we op mijn vorige werk. Ideaal voor een eitje tussen de middag, maar niemand maakte hem schoon en ik gebruikte hem zelden. Ik deed gewoon eens in de maand een azijn/kokend waterbadje maken zodat alle kalk eraf kon weken.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:45

Een dure steelstofzuiger. Handig als je 3 stofjes per week wilt opzuigen, niet met katten en cavia's in huis (en lange haren van mezelf). Ding zuigt 3 dingen op en zit dan weer verstopt. :roll:

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:45

Die eierkoker bij mij ook. Op een of andere manier smaken de eieren echt smerig als ik ze daarin kook en uit een pan niet :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:47

Ik vind het altijd zo stom dat zo’n eierkoker niet vanzelf uit springt ^) Hij weet wanneer ie klaar is, maar even een automatische schakelaar maken is te duur ofzo ^) Kun je nog rennen inderdaad.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:52

Een Engelse sportwagen. Goed, ik heb er ook een hoop plezier van gehad, maar qua reparaties was het een financiële bodemloze put. Toen een koekwaus zonder rijbewijs me aanreed en mijn auto total loss werd verklaard, was dat eigenlijk een soort van opluchting.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:57

Heel veel sokken. Eenmaal uit het pakje blijken ze vaak totaal niet lekker te zitten, maar weggooien is ook zonde :+

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:07

SpikkelFire schreef:
Een dure steelstofzuiger. Handig als je 3 stofjes per week wilt opzuigen, niet met katten en cavia's in huis (en lange haren van mezelf). Ding zuigt 3 dingen op en zit dan weer verstopt. :roll:

Bij ons ook de steelstofzuiger, vriend wilde er perse een want dan zou die meer stofzuigen. Nooit gebeurd natuurlijk en ik vond hem veel te zwaar om te gebruiken

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:15

prompter schreef:
Een Engelse sportwagen. Goed, ik heb er ook een hoop plezier van gehad, maar qua reparaties was het een financiële bodemloze put. Toen een koekwaus zonder rijbewijs me aanreed en mijn auto total loss werd verklaard, was dat eigenlijk een soort van opluchting.

Waren jullie na dat ongeval wel lichamelijk oke? Wat ontzettend knudde -O-

Ik moet even graven wat mijn slechtste aankoop is. Maar een paardrijcap, waar ik na een dik halfuur hoofdpijn in krijg... Ik denkdat die hoog scoort ;)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:15

Foreo ufo 2...
Zo'n ding die met trillen, led en warmte gezichtsmaskers in je gezicht masseert, terwijl het met een zachte stem fluisterd hoe ontspannen je gaat worden en hoe goed je er uit gaat zien.
Te duur, zag geen tot weinig resultaat en heb er geen geduld voor :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:26

Een apparaat dat tegen mij praat zou ik al ver van weg blijven. :=

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:28

De equest saddle clip met levenslang app toegang. Ik gebruik hem nooit…

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:38

Ja hoor Kookaburra, ik had gelukkig helemaal niks :)

Oh Bellatrix dan geen nieuwe Golf kopen, die praat ook tegen me en niet alleen voor de navigatie :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:38

Scheelt, ik hoef geen Golf. :Y)

Maar een pratende auto vind ik dan weer anders. _O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:40

Mijn gehele barefoot schoenen collectie :+ heb mezelf 2 keer overtuigd dat alles echt barefoot MOEST, maar merkte nadat ik ieder type schoen in mijn kast ook in barefoot had dat ik juist niet goed ga op super super veel feedback onder mijn voeten _O- ik probeer nu wel nog steeds zo breed mogelijk te zitten qua toe box in normale schoenen.

Verder toch ook wel mijn custom made IJslands hoofdstel. Ik heb er 300+ euro voor betaald en ging ervanuit het hoofdstel bij alle toekomstige paarden te gaan gebruiken. Het heeft vooral in de kast gehangen omdat ik er zo zuinig op ben en mijn merrie wordt niet meer gereden. Ik ben ook niet van plan ooit nog te gaan rijden :o dus nu staat het te koop

Afbeelding
Afbeelding

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:43

Bellatrix schreef:
Scheelt, ik hoef geen Golf. :Y)

Maar een pratende auto vind ik dan weer anders. _O-

Ja, als de radio even uitvalt en ik vraag wat er is, dan zegt mijn auto bijvoorbeeld "oh jee, heb ik er een potje van gemaakt? Sorry!" _O-
Laatst bijgewerkt door prompter op 29-08-25 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt