Vinted go locker vraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dahlia85

Vinted go locker vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-25 14:32

Weet iemand of een vinted go locker een label hoort te printen?
Mijn pakket vandaag voor de eerste keer in zo'n locker gedaan maar er kwam geen label ofzo dus pakket zit zonder label in de locker. Ik ben nu in twijfel of dit gewoon hoort (misschien doet degene die de pakketten ophaalt dit adhv de locker die opent?)Of werkte de machine niet goed?
Op de site van vinted lees ik 2 verschillende dingen, zowel dat er een code geprint word als "scan de code op je telefoon en plaats hem in de locker"

Leermomentje voor mezelf, code op de doos schrijven of printen.. nu heb ik stress
Wie kan me uit de stress helpen haha

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 15:13

Je hebt nu zeker een digitale qrcode gestand?
Deze zijn alleen voor in pakketpunten, wij koppelen er dan een sticker met een qrcode aan.

Nu zit er niks op en heeft het dus geen bestemming. Voor een locker moet je dus altijd printen.

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-25 15:31

maitestar23 schreef:
Deze zijn alleen voor in pakketpunten, wij koppelen er dan een sticker met een qrcode aan.

Nu zit er niks op en heeft het dus geen bestemming. Voor een locker moet je dus altijd printen.

Klopt.. oh help

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 15:33

Dahlia85 schreef:
maitestar23 schreef:

Klopt.. oh help

Heel officieel moet je er ook code opschrijven, deze komt overeen met de qrcode, maar dat heb je niet gedaan gok ik?
Dan zou het namelijk nog goed kunnen komen.

M_Vainqueur

Re: Vinted go locker vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 17:27

Bij de locker waar ik mijn pakketjes in deed moest ik eerst de digitale qr scannen. Dan kreeg ik de vraag of mn pakket al een sticker had of dat die er een voor me moest uitprinten. Na uitprinten erop plakken, locker openen, pakketje erin en locker sluiten.
Dus ik denk dat er toch wel iets verkeerd is gegaan.