Zijn er bokkers die ervaring hebben met de app van Saily? Dochter gaat naar Istanbul en wilde deze app installeren om over betaalbaar internet te beschikken tijdens haar stedentrip.
Het ziet er wel prettig en gemakkelijk uit, maar wat haar een beetje huiverig maakt is de volgende zin op de website: ‘De toegang tot de Saily app kan in Turkije beperkt zijn door lokale restricties’
We zijn dus heel benieuwd hoe dit werkt in de praktijk
MonaLieske
Geplaatst: Gisteren, 16:07
Ik heb geen ervaring met Saily, wel met andere eSIM aanbieders.
Als je voor vertrek zorgt dat de eSIM geïnstalleerd is, je voldoende data hebt gekocht en de databundel hebt geactiveerd, zou je de app niet nodig moeten hebben. Je kunt dus niet halverwege vakantie nog data bijkopen omdat de app is geblokkeerd, dus je moet wel goed inschatten wat je nodig hebt.
Er zijn echter ook genoeg andere aanbieders die niet zijn geblokkeerd (gebaseerd op een snelle Google zoekslag), dus ik zou gewoon even uitzoeken welke momenteel het beste werkt in Turkije. Ik heb zelf goede ervaringen met Ubigi, maar er zijn verschillende andere optie. Zie bijvoorbeeld: https://reissim.nl/turkije-blokkeert-to ... providers/
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: Vandaag, 00:07
Ik heb zojuist het topic verplaatst van [NM] Nieuws en Maatschappij, naar [LZP] Het leven zonder paarden, hier past het beter.