Als je op tijd op het strand gaat zitten in IJmuiden, is dat een beetje te doen? Of struikel je daar ook over de hoofden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Als groot fan van grote zeilschepen zou ik graag de schepen van SAIL 2025 de Noordzee op willen zien varen. Maar, ik heb geen zin in half Nederland.
Als je op tijd op het strand gaat zitten in IJmuiden, is dat een beetje te doen? Of struikel je daar ook over de hoofden?
8nnemiek schreef:Ohh ik zou dat ook zó graag eens willen zien! Maar inderdaad.. die drukte.. en de afstand..
Mee varen lijkt me dan weer doodeng, met die drukteMijn vriend zou dood gaan
_San87_ schreef:8nnemiek schreef:Ohh ik zou dat ook zó graag eens willen zien! Maar inderdaad.. die drukte.. en de afstand..
Kan je ook mee varen met 'moderne' boten? Ik dacht dat t echt voor oude zeilschepen was haha.
Weet ook niet of het echt wat voor ons is, maar ik zou het wel heel gaaf vinden.
_San87_ schreef:8nnemiek schreef:Ohh ik zou dat ook zó graag eens willen zien! Maar inderdaad.. die drukte.. en de afstand..
Kan je ook mee varen met 'moderne' boten? Ik dacht dat t echt voor oude zeilschepen was haha.
Weet ook niet of het echt wat voor ons is, maar ik zou het wel heel gaaf vinden.