Show je to good to go pakket.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Show je to good to go pakket.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-25 16:05

Sinds een week of 2 koop ik wel eens een to good to go pakket.
Over sommige ben ik verbaast met wat ik kreeg, en sommige zijn soms wat minder.

Geen idee of er een topic is , kon het niet zo snel vinden.

Maar het leuk mij leuk om er een foto topic over te maken!

Brood pakket - poeisz Onstwedde.
5 broden
Pakket waarde €11,99 (klopte precies) en betaalde €4,99.
Brood smaakt goed!
Afbeelding

Brood pakket - poeisz veendam.
5 broden.
Pakket waarde €14,97 (klopte niet, 4,- eronder.) betaalde €4,99.
Op het oog prima brood!

Brood pakket - ekoplaza winschoten.
2 bruin broden en 1 rozijnen noten bol.
Pakket waarde €10,50 (echte waarde €11,17) betaalde €3,50.
Hoor verhalen van mensen met het zelfde pakket over 'kruk droog' dus ik ben benieuwd een deze dagen als het de vriezer uit komt.
Maar ik denk niet dat ik hier nog brood pakket zal kopen.

Groente fruit pakket - plus Bellingwolde.
Heel pakket!
Pakket waarde €11,99 (echte waarde €16,06) betaalde €4,99.
Alles in de vriezer op het fruit na!
Afbeelding

Komt vandaag nog een pakket van de budget food. Ik ben benieuwd.

Plaats gerust jullie pakketten! Dat vind ik leuk om te zien!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 16:14

Fijne pakketten!
Er is al een langlopend topic (die wel rustig is de laatste tijd) [LZP] Too good to go

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 16:32

Ik hou van Too good to go <3
De Aldi pakketten hier zijn altijd gigantisch, maar vaak vrijwel alleen vlees, dus wat minder handig als vegetariër :))
Afbeelding
Afbeelding

En ik hou van de Plus broodpakketten, die zijn altijd enorm goed gevuld :9

Afbeelding

Afbeelding

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-25 18:49

8nnemiek schreef:
De Aldi pakketten hier zijn altijd gigantisch, maar vaak vrijwel alleen vlees, dus wat minder handig als vegetariër :))
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Oh wat een pakketten joh! :o
De Albert Heijn en Aldi doen hier volgensmij niet aan to good to go hier :(

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-25 18:50

Naomi_Jortje schreef:
Fijne pakketten!
Er is al een langlopend topic (die wel rustig is de laatste tijd) [LZP] Too good to go

Oh! Dat wist ik niet! Jammer dat het topic zo dood is :(
Ik hoop met dit topic vooral een beetje foto topic te kunnen maken. Geen idee hoe dat topic is.

Roosch

Re: Show je to good to go pakket.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 18:51

De AH heeft eigen pakketten via hun app: de overblijvers!

Oh Annemiek wat een pakketten, stuur maar door hoor, geweldig!

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-25 18:52

Roosch schreef:
De AH heeft eigen pakketten via hun app: de overblijvers!

Oh Annemiek wat een pakketten, stuur maar door hoor, geweldig!

Oh! Kijk!

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 19:01

FennyPower schreef:
Naomi_Jortje schreef:
Fijne pakketten!

Oh! Dat wist ik niet! Jammer dat het topic zo dood is :(
Ik hoop met dit topic vooral een beetje foto topic te kunnen maken. Geen idee hoe dat topic is.

Nou en bedankt. Het is niet zo dat iedereen wekelijks een tgtg pakket kan halen en daarom is dat topic misschien dood. Dat topic is al een foto topic. Misschien was de zoekfunctie een beter idee voordat je een nieuw topic aanmaakt.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-25 19:57

Nou sorry hoor @friezenfan2. Last van de warmte ofzo? Kan gebeuren toch. Zoals ik zei kon ik niet zo een topic vinden.
Ik ben ook maar een mens, de mod mag het wel sluiten omdat er een ander topic is.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 21:25

Hier wel wekelijks een tgtg ( ongeveer) wel alleen van de 2 bakkers.. de aldi bij ons doet niet mee en ah ook niet en dirk vind ik onbruikbaar voor mij een ongelukkige tijd qua ophalen maar de bakker eigenlijk altijd prima gemiddeld 3 broden zak bolletjes en gevuld of stokbrood er bij wel 7.49 qua prijs hier

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 08:39

Had een tijd terug een enorme zak asperges bij de asperge boer. Die zijn lekker de diepvries in gegaan.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 09:08

Afbeelding

Deze had ik twee weken terug bij de Plus

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 09:58

Ik deed altijd ongeveer 1x inde twee weken twee broodpakketten bij de bakker. Deze hebben nu een eigen system gemaakt, via hun eigen bestelsysteem. Dan krijg je via whatsapp een berichtje als er iets is.

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:13

Ik heb net ook de app gedownload. Ben je echt goedkoper uit hier mee? Of ervaar je het niet als gedoe omdat je binnen bepaald tijdsbestek iets moet ophalen?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:13

Even heel nieuwsgierig: wat doen jullie met die producten die aan de datum zijn? Hoe combineren dat?
Ik zie hartstikke mooie pakketten, maar als bijv. de bami en de tomatensaus op de datum zijn, wat doe je dan? Dan eet je bami met pastasaus? :D
Producten zoals vlees en soepgroenten ed. kunnen inderdaad prima in de vriezer :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:16

Ik heb echt vaak geweldige pakketten gehad. Nu heb ik thuis een kerel zitten die eigenlijk alles wel lust in tegenstelling tot mij, dus dan kan dat prima. Maar voor mezelf niet, want ik ben een veel te lastige eter.

Ik heb heel vaak pakketten gehad die echt heel dik de waarde overtroffen. Je bent er zeker goedkoper mee uit maar hebt daarentegen natuurlijk wel producten die niet lang meer goed zijn. Prima met dingen die je kan invriezen, top juist. Maar als je een pakket hebt met veel verse dingen als zuivel en groente dan moet je er af en toe tegenaan eten. :))

Oscar: sommige dingen kun je echt nog een dagje of wat langer bewaren. Kijken, ruiken, proeven is het toch? In willekeurige volgorde. :')

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:19

Da's waar. Ik vrees dat ik daar niet zo goed in ben :))

Weet je wat ik jammer vind? Dat er geen (digitale) cadeaucodes/kaarten zijn. Zeker voor mensen die het niet zo breed hebben, zou het een heel fijn kadootje kunnen zijn om weg te geven.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:31

Oscar schreef:
Even heel nieuwsgierig: wat doen jullie met die producten die aan de datum zijn? Hoe combineren dat?
Ik zie hartstikke mooie pakketten, maar als bijv. de bami en de tomatensaus op de datum zijn, wat doe je dan? Dan eet je bami met pastasaus? :D
Producten zoals vlees en soepgroenten ed. kunnen inderdaad prima in de vriezer :)

Bami kan ook prima in de vriezer, pastasaus ook trouwens

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:39

Oscar schreef:
Da's waar. Ik vrees dat ik daar niet zo goed in ben :))

Weet je wat ik jammer vind? Dat er geen (digitale) cadeaucodes/kaarten zijn. Zeker voor mensen die het niet zo breed hebben, zou het een heel fijn kadootje kunnen zijn om weg te geven.

Dat is best een goed idee eigenlijk!

Kaatje_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:57

Ik had een tijdje terug een 'pakket' bij de bakker gehaald. De omschrijving was: Red ambachtelijke broden, croissantjes en misschien zelfs overheerlijk gebak.

Wat zat erin: 1 slof, weet even niet meer wat voor smaak.

Was eigenlijk best teleurgesteld. Ik verwachtte ook brood/broodjes. En die slof zal misschien 15 euro waard zijn geweest, dus maar uitgedeeld aan vrienden, maar had van mij niet gehoeven zo...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 11:15

Hier vorige week een broodpakket van de plus. Het was de eerste keer voor mij. Ik was zeer tevreden. 6 brooden, 3 zakken bolletjes en 1 zakje mini krentenbollen voor 5 euro. Ik denk als we dit op hebben, het wel vaker gaan doen.

Durf niet zo goed verrassings pakketen te halen. Wij zijn best wel kieskeurig eters, dus ik ben veel te bang dat er iets in zit wat wij niet opeten. Als het alleen vlees is komt het vaak wel goed, maar met groenten/maaltijdsalades wordt het een ander verhaal. :')

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 11:26

Op mijn werk (Domino's) hebben we ook tgtg. Het idee erachter kan ik alleen maar goed vinden, maar in de praktijk vind ik het als medewerker vooral heel onhandig. Maar dat ligt niet per se aan tgtg zelf (de website is wel echt vreselijk).

De eigenaar zet vaak random tgtg pakketten in de verkoop zonder dit te communiceren met de mensen op de werkvloer, waardoor er soms ineens klanten in de winkel staan voor tgtg zonder dat wij daar iets vanaf weten en dan moeten we ter plekke iets verzinnen voor erin. Het komt er dan vaak op neer dat er dingen in gaan waar we genoeg van kunnen missen zonder tekorten op te lopen ipv dat het daadwerkelijk aan de datum is :')
Er zijn verschillende soorten pakketten en het is niet altijd duidelijk welke klanten hebben, waardoor je soms per ongeluk het verkeerde pakket maakt, waar je vervolgens niets mee kunt. En dan zijn er nog klanten die bij het verkeerde filiaal staan :D Of je krijgt klachten over dat mensen het niet lusten.

Oké, tot zover mijn 'rant' haha :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 11:42

nicole_floor schreef:
Hier vorige week een broodpakket van de plus. Het was de eerste keer voor mij. Ik was zeer tevreden. 6 brooden, 3 zakken bolletjes en 1 zakje mini krentenbollen voor 5 euro. Ik denk als we dit op hebben, het wel vaker gaan doen.

Durf niet zo goed verrassings pakketen te halen. Wij zijn best wel kieskeurig eters, dus ik ben veel te bang dat er iets in zit wat wij niet opeten. Als het alleen vlees is komt het vaak wel goed, maar met groenten/maaltijdsalades wordt het een ander verhaal. :')

Ja, dat laatste is mijn probleem ook. M'n vriend lust wel veel, maar we zijn beide op een andere manier gaan eten de laatste tijd dus ik haal ook geen reguliere tgtg meer. Wel aas ik op de vleespakketten van de makro en soms voor mijn vriend die speciale groente- en fruitpakketten.

Broodeters zijn we allebei niet dus die doe ik niet.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 11:45

8nnemiek schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wat doe je met het vlees als je het zelf niet eet? Gewoon interesse:)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 12:23

Ik heb tot nu toe vooral tegenvallers gehad met too Good too go en ben er daarom mee gestopt.

Een keer bij medikamente gehaald, soepmix die echt allang over de datum was en een paar snoepzakjes die het echt niet waard waren.

Bij een supermarkt en toen ik achteraf de keek naar de korting stickers kwam het erop neer dat ik het net zo goed dus in de winkel had kunnen kopen.

Bij de bakker, kan heel fijn zijn, maar kreeg alleen gebak :') als je dan geen visite krijgt zit je met al dat gebak. Ik hoopte op brood.