Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laura1987 schreef:Ik denk dat kwa betrouwbaarheid het hetzelfde zal zijn.
Gewoon voor jouw voorkeur gaan dus![]()
Zelf vind ik de cupra formentor echt fantastisch en rij op het werk weleens een Cupra born, die is ook heerlijk.
Rij zelfs een Leon station fr uit 2018
Earth schreef:Wat voor auto is de Cupra? Brandstof? Want die zal wel meer zuipen me?
Gnome schreef:Earth schreef:Wat voor auto is de Cupra? Brandstof? Want die zal wel meer zuipen me?
Hybride benzine net als de seat. Online is het verschil minimaal in verbruik maar dat zal wel aan je rijstijl liggen. Volgens mij heeft de CUPRA ook een sportstand en daar verwacht ik dan ook een hoog verbruik op. Is echter niet iets dat ik vaak zal doen maar ik vind het wel heel prettig rijden dat je snel weg kunt zijn, als de situatie daarom vraagt.
danamuts schreef:Ik moet heel eerlijk zijn, ik rij niet normaal ik geef overal gas, en rij standaard te hard.
Ik denk dat ik er makkelijk 100-150km meer uit krijg als ik netjes optrek en 100 rij ipv 130.
danamuts schreef:Ik moet heel eerlijk zijn, ik rij niet normaal ik geef overal gas, en rij standaard te hard.
Ik denk dat ik er makkelijk 100-150km meer uit krijg als ik netjes optrek en 100 rij ipv 130.