*Het betreft altijd sportkleding/polyester
*Er zit geen nieuwe kleding bij in de machine die afgeeft
*Op 40 graden gewassen met kleur wasmiddel
Hoe kan dit? Bijgevoegd een foto van het shirt van vandaag, fris uit de machine

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petpa schreef:Ik heb dit ook gehad.
Oplossing; 1x per maand laten wassen op 90 graden, geen was toevoegen maar alleen een druppeltje afwasmiddel in de trommel toevoegen.
janderegelaa schreef:Petpa schreef:Ik heb dit ook gehad.
Oplossing; 1x per maand laten wassen op 90 graden, geen was toevoegen maar alleen een druppeltje afwasmiddel in de trommel toevoegen.
NOOIT afwasmiddel in de wasmachine doen. Dat gaat zo schuimen dat het via het bakje naar buiten komt. Vaatwastablet is een betere optie.
NOOIT afwasmiddel in de wasmachine doen. Dat gaat zo schuimen dat het via het bakje naar buiten komt. Vaatwastablet is een betere optie.
ellepel schreef:Gebruik je haar styling producten?
Die kunnen ook echt rare vlekken geven die je pas na het wassen ziet.
CairnTerrier schreef:Dit lijkt eerder op een vlek wat al onzichtbaar op je shirt zat en er nu door het wassen “ingewassen” is.
Lijkt zelfs op een belleblaasvlekDat rot spul zie je niet zodra je het gebruikt en morst, maar zodra je het wast krijg je van die zwarte/grijze vlekken op kleding.
foxy80 schreef:NOOIT afwasmiddel in de wasmachine doen. Dat gaat zo schuimen dat het via het bakje naar buiten komt. Vaatwastablet is een betere o
Deze waarschuwing kan niet groot genoeg. Na ongelukje met koud frietvet vrolijk afwasmiddel op vlekken gepleurd en vervolgens machine midscheeps moeten stilleggen omdat ik tot mijn enkels in het schuim stond.![]()
Enkel koud spoelen heeft geholpen om machine weer schuimvrij te krijgen maar was echt nachtmerrie. Wist niet dat een wasmachine zoveel kieren en spleten had waaruit schuim kon komen.