Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Iamready schreef:Maar... Ik ben hier klaar voor, ik verwacht van A. dat hij zijn (financiële) verantwoordelijkheid voor onze dochter neemt.
Ik had dit nooit gedaan (ook al heb ik er gewoon recht op) als hij uit ons leven was gebleven, óf als hij gewoon contact met B. had gehouden.
Ik was allang blij dat B. na jaren van stil verdriet eindelijk kon zien wie haar papa is.
Dat hij helaas nog niks wijzer is geworden, ondanks een gezin en dus voorbeeldfunctie, had ik niet zien aankomen en dit doet mij zo vreselijk veel verdriet!
Maar ik ga niet stoppen, ik wil gerechtigheid voor mijn dochter.
Iamready schreef:Maar... Ik ben hier klaar voor, ik verwacht van A. dat hij zijn (financiële) verantwoordelijkheid voor onze dochter neemt.
Ik had dit nooit gedaan (ook al heb ik er gewoon recht op) als hij uit ons leven was gebleven, óf als hij gewoon contact met B. had gehouden.
Ik was allang blij dat B. na jaren van stil verdriet eindelijk kon zien wie haar papa is.
Iamready schreef:We hebben jaren gewerkt om dochter te krijgen waar ze nu staat, daar heeft hij niets aan bijgedragen maar door zijn acties kan hij haar wel afbreken...