Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celebi schreef:Ik ben er blij mee, ik heb de supernote. Had liever een versie met kleur gehad omdat ik daar vrolijk van word maar het schrijft heel fijn en je kunt alles ordenen. Zeker voor lange notities vind ik het fijn om te kunnen gummen, een inhoudsopgave te kunnen maken en pagina's te kunnen toevoegen tussen notities door.
Of het het geld waar is.. Tja, ze zijn duur dus dat is puur voor jezelf of je het veel gebruikt. Ik merk dat ik voor sommige dingen alsnog overga op papier en voor andere dingen juist de supernote pak.
Remarkable ben ik uiteindelijk niet voor gegaan vanwege het abonnement wat je er dan eindelijk weer bij moet nemen. Werd een beetje kriebel van alle abonnementen bij alles. Plus de Supernote heeft een hele fijne transparante roadmap qua plannen en updates wat me vertrouwen gaf toen in hun product. Heb 'm inmiddels al en aantal jaar en het werkt uitstekend!
Sellyxx schreef:Twee collega’s van m’n werk hebben m aangeschaft. Was opeens een soort hip en we konden loopbaanbudget gebruiken, dus dan is de keuze sneller gemaakt. Ik heb het vanaf de zijlijn aanschouwt (haha) maar ik vind het echt heel veel geld voor wat je krijgt. Eén van m’n collega’s vindt het ook tegenvallen.
Ik zou in jouw geval goed nadenken op welke manier je je samenvattingen gebruikt. Helpt het je vooral om het op te schrijven (omdat je dan beter opslaat wat je hoort) en kijk je er verder amper meer naar? Dat had ik namelijk altijd. Voor het echte studeren voor een toets waren aantekeningen in mijn geval bijna nooit leidend. Dan gaat een fancy apparaat niet perse het verschil maken.
Wil je er een overzichtelijk document van maken wat je er later nog bij kan houden bij het leren? Is het dan niet handiger om tijdens collega’s gewoon aantekeningen bij te houden op een laptop?
Of ben je echt gehecht aan schrijven en is dat DE manier voor jou. En wordt het vervolgens chaos met losse of rommelige blaadjes. In het laatste geval zou een remarkable inderdaad een optie kunnen zijn.
Ik zou eigenlijk eerst maar eens je jaar gaan beginnen en kijken hoe of wat, je kunt ‘m altijd nog aanschaffen
Waidida schreef:Ik heb 2 personen via facebook marketplace een berichtje gestuurd. Ik merkte met het opruimen van mijn burea dat echt alles chaotisch was en dat ik op een bepaald punt met 3 notitieboeken en een agenda naar school ging.
Hopelijk reageren ze snel want de prijs die ze vragen is echt prima en dan kan ik het aan mezelf wel verantwoorden om een dure aankoop te doen. Ik ben echt benieuwd en ik hoop dat het me echt zal helpen om rust in mijn hoofd te krijgen!
Sellyxx schreef:Waidida schreef:Ik heb 2 personen via facebook marketplace een berichtje gestuurd. Ik merkte met het opruimen van mijn burea dat echt alles chaotisch was en dat ik op een bepaald punt met 3 notitieboeken en een agenda naar school ging.
Hopelijk reageren ze snel want de prijs die ze vragen is echt prima en dan kan ik het aan mezelf wel verantwoorden om een dure aankoop te doen. Ik ben echt benieuwd en ik hoop dat het me echt zal helpen om rust in mijn hoofd te krijgen!
Klinkt goed! Kijk je wel uit qua oplichting?
Met e-readers zijn er lange tijd oplichters actief geweest op marktplaats (helaas zelf ondervonden). Dat kun je voorkomen doordat je via marktplaats kunt kiezen voor kopersbescherming. Dat is een goed systeem en oplichters zullen vaak niet via die bescherming willen werken. Dus ik vraag (sinds het bij mij 1x mis is gegaan) het standaard of iemand open staat voor de verkoop incl kopersbecherming, als iemand dan reageert daarmee niet te willen werken, ben ik alert. Weet niet of Facebook marketplace ook Aankoopbescherming heeft?