Mede startende ondernemers! Lets connect!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leeneliefje

Mede startende ondernemers! Lets connect!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-25 12:48

Hi Bokkers

Ik heb sinds 1,5 maand de stap gewaagd en ben voor mijzelf begonnen! Super leuk en super spannend en 101 dingen om over na te denken. Het lijkt mij leuk om wat gelijkgestemden om mij heen te verzamelen en een beetje uit te wisselen waar je zoal tegen aanloopt. De eerste belastingaangifte komt er voor mij bijvoorbeeld aan... dat wordt nog wat.

Ik ben na 10 jaar ervaring in recruitment, sales en HR Buro Bakker begonnen! Een advies en wervings antwoord op de grote vraag in de arbeidsmarkt om personeel niet alleen aan te te trekken maar ook de behouden. De eerste geluiden zijn erg positief en ook mijn eerste opdrachten zijn ook al een feit. Erg blij mee.

https://bbadviesenwerving.nl/

Mede startende ondernemers, hoe vergaat het jullie? :D

Leo

Re: Mede startende ondernemers! Lets connect!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 13:00

Ooh leuk! Gefeliciteerd met deze stap! :D

Ik ben per 1 januari gestart, nadat ik jarenlang in de gehandicaptenzorg heb gewerkt. Totaal andere hoek; ik werk nu als Integraal Voedingstherapeut (bijna dan, ik ben bijna afgestudeerd) voor honden en katten. Vroeger droomde ik er van om dierenarts te worden, dat liep anders en nu kan ik alsnog mijn steentje bijdragen aan gezondheid. Zowel preventief als voor dieren met klachten.

Ik ben ik januari al gestart, om alvast bekendheid te krijgen. Ook doe ik er naast ontwikkeling van unieke enrichment producten voor honden. Nu hebben we 1 ontwerp op de markt en het is een enorm succes.
Nu mijn opleiding afronden en ook zelfstandig met de voedingsadviezen aan de slag!

Dit is mijn website, nog volop in ontwikkeling: www.voerkrachtig.nl

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 09:20

Leo schreef:
Ooh leuk! Gefeliciteerd met deze stap! :D

Ik ben per 1 januari gestart, nadat ik jarenlang in de gehandicaptenzorg heb gewerkt. Totaal andere hoek; ik werk nu als Integraal Voedingstherapeut (bijna dan, ik ben bijna afgestudeerd) voor honden en katten. Vroeger droomde ik er van om dierenarts te worden, dat liep anders en nu kan ik alsnog mijn steentje bijdragen aan gezondheid. Zowel preventief als voor dieren met klachten.

Ik ben ik januari al gestart, om alvast bekendheid te krijgen. Ook doe ik er naast ontwikkeling van unieke enrichment producten voor honden. Nu hebben we 1 ontwerp op de markt en het is een enorm succes.
Nu mijn opleiding afronden en ook zelfstandig met de voedingsadviezen aan de slag!

Dit is mijn website, nog volop in ontwikkeling: https://www.voerkrachtig.nl

Oh wat gaaf zeg! En mooi ook om iets te doen wat echt in je hart ligt, dat werkt altijd het beste he. Er is ook zo ontzetten veel keuze in de dierenvoedings markt maar volgens mij ook zo veel rommel. Je doet echt iets goeds! En hoe zijn die eerste maanden verlopen? Veel klanten? En hoe doe jij je new-business?

Angs1989

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:36

Wat leuk! Ik ga ook mee volgen! Vorig jaar gestart met een webshop in houten cadeautjes en sensorisch speelgoed. Ik ga vandaag is op jullie sites kijken!

www.tanteplank.nl

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:01

Angs1989 schreef:
Wat leuk! Ik ga ook mee volgen! Vorig jaar gestart met een webshop in houten cadeautjes en sensorisch speelgoed. Ik ga vandaag is op jullie sites kijken!

https://www.tanteplank.nl

Oh wat leuk! Ik heb een kindje van 1,5 dus ik ga eens op je site kijken.

Misschien leuk om een lijstje te maken met alle bedrijven en hun websites?

Angs1989

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:35

Zeker leuk, altijd leuk om eerst bij elkaar te kijken voordat je ergens anders kijkt toch

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 8 min geleden