Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Dat zijn wel 4 hele verschillende dingen zeg.
Wat doe je nu en wat maakt dat je dat niet meer wil doen?
Citaat:Ict zou dan vooral richting het bouwen van websites of apps gaan. Met die eerste heb ik al ervaring en daar kan ik mezelf helemaal in verliezen op een positieve manier. Iets van niks opbouwen geeft me een goed gevoel. Maar de technische hoek lijkt me ook interessant. Als er iets gemaakt moet worden dan probeer ik dat ook altijd zelf.
capopjekop schreef:Ik ben nu bezig met een loopbaantraject omdat ik graag iets anders wil. De bedoeling is dat ik me nu ga verdiepen in een aantal beroepen/werkvelden die hoog scoorden in mijn interesse- en competentietesten.
- Dierenartsassistent
- Loopbaanbegeleider/jobcoach
- Geestelijke gezondheidzorg
- ICT
Eef_Bam schreef:Citaat:Ict zou dan vooral richting het bouwen van websites of apps gaan. Met die eerste heb ik al ervaring en daar kan ik mezelf helemaal in verliezen op een positieve manier. Iets van niks opbouwen geeft me een goed gevoel. Maar de technische hoek lijkt me ook interessant. Als er iets gemaakt moet worden dan probeer ik dat ook altijd zelf.
Ik wil je niet teleurstellen, maar dit werk bestaat bijna niet meer, dat is grotendeels geautomatiseerd en overgenomen door ai. Er is wel veel vraag daar bijv data analisten, data engineers en dergelijke. Maar het idee dat je werk nuttig is mist bij dit soort rollen toch regelmatig kan ik uit ervaring zeggen.