Ik heb mijn huis zo’n 3 jaar geleden gekocht. De vorige bewoners hadden er een hele mooie nieuwe keuken in laten plaatsen, die dus nagenoeg nieuw was toen ik hier kwam wonen. Ik heb m alleen zwart laten wrappen, hij was crème wit.
Maar, er zit dus een koelkast in in plaats van een koel vries combinatie. De vorige bewoners hadden op zolder een vriezer staan.
Nu waren hun met z’n tweetjes, ik woon met 2 hongerige pubers in huis dus ik wil de vriezer niet 2 verdiepingen hoger dan de keuken.

Ik heb nu een tafelmodel vriezer in de trapkast, onder de trap past dit net. Maar deze is eigenlijk wat aan de kleine kant.
Maar nu, een hogere past er niet. Dan heb ik de optie op zolder, maar dat vind ik dus onhandig. Ik heb boven nog een walk in closet kamer, waar eventueel een vriezer zou kunnen staan, maar de kasten wand neemt ook al veel ruimte in beslag.
Een bij keuken heb ik niet, en in de schuur wil ik niet want daar staan veel fietsen.
Ik zag net ook ergens toen ik aan het googlen was dat er ook mensen zijn die een vriezer in de woonkamer of naast het keukenblok hebben? Ik zie dat er vriezers in zwart zijn maar dan is dat wel anders dan m’n keuken natuurlijk.
Wat zouden jullie aanraden?