Opblaasbare Jacuzzi..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Opblaasbare Jacuzzi..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-25 12:40

Na lang wikken en wegen en na nóg een heerlijke ‘soak’ in de jacuzzi van mijn ouders, zijn we toch maar eens serieus gaan meten voor een opblaasbare jacuzzi in de tuin. Gewoon lekker voor de (na)zomer.

We hebben een perfect plekje gevonden in ons bescheiden tuintje en staan op het punt iets te zoeken wat op dat plekje past (diameter van max 185/190 cm).

Maar een échte zoektocht is geen zoektocht zonder het Orakel Bokt te vragen om ervaringen. En dan specifiek naar ervaringen met wat kleinere opblaasbare jacuzzi’s.

Wie heeft er ervaring of juist de perfecte tip?!

meniekske

Re: Opblaasbare Jacuzzi..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 12:50

Ik ga dit even volgen. Een paar weken geleden kwam die gedachten ook in me op, om te gaan kijken voor een opblaasbare jacuzzi voor volgend jaar. Ik heb nu mijn zwembad op staan.
Ik heb er al wel eentje op het oog, maar die is nu uitverkocht. ik hoop ook dat er in het najaar ofzo dan korting acties gaan komen :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 12:52

Hou er wel rekening mee dat ze een hoop herrie maken.
Dat kan best vervelend zijn voor directe naaste buren.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 12:56

Cayenne schreef:

Dit dus :D

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 12:59

Wij hebben een wat grotere staan, maar ben er zo blij mee. Het is er een van Intex en dan specifiek het zoutsysteem. Heerlijk om niet te hoeven klooien met chloor, het systeem zet het zout zelf om in chloor. Weinig omkijken naar, draait elke ochtend even het schoonmaak systeem, de rest van de dag het filter/verwarm systeem en staat daardoor altijd klaar om even te bubbelen.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-25 13:00

Cayenne schreef:

Onze directe naaste buren (aan beide kanten) hebben er ook een... :+

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 13:06

Ik vind het ondingen. Maken een hoop herrie, zit niet comfortabel en ik vind de jets maar minimaal krachtig.

Ik zou doorsparen voor een ‘echte’, desnoods 2ehands.
Daar heb je op de lange termijn meer plezier van denk ik :D
Ik heb jaren terug een hele mooie 2ehandse gekocht; geen dag spijt.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 13:26

Wij hebben sinds kort een opblaasbare jacuzzi. Wij zijn er blij mee! :D Groot is hij niet, maar we kunnen er met z'n tweetjes prima in zitten/liggen. Wij gebruiken hem ook vaak zat zonder de jets om gewoon lekker in te chillen. Hij maakt wel wat lawaai, maar als beide buren er ook 1 hebben lijkt me dat geen probleem haha.
Thuis kan ik even voor je kijken naar het merk want dat weet ik zo niet uit m'n hoofd

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 14:29

Familie van me is van opblaasding naar een gereviseerde ‘echte’ gegaan.
De echte is veel ruimer en verbruikt veel minder stroom, is sneller op temperatuur en kan warmer gestookt worden.
Achteraf spijt dat ze niet eerder zijn overgestapt.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 14:50

Wij hebben deze al een jaar of 6 staan inmiddels. Dit is de 6 persoons variant

Afbeelding

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 17:07

Ik vind ze hard zitten
Heb een 2e hands gratis ophalen op de kop getikt 4 jaar geleden. Elke dag nog blij mee.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 17:51

Mijn buren hebben er een en ik kan bevestigen dat die ondingen een hoop herrie maken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 18:59

Anne. schreef:
Cayenne schreef:

Onze directe naaste buren (aan beide kanten) hebben er ook een... :+

In dat geval heb je er eentje nodig om het lawaai van je buren te overstemmen _O-

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 21:27

Maar die herrie is toch enkel als de jets aan staan!?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 21:55

Het geeft wel herrie ja, maar niet perse meer of minder dan een vaste jacuzzi. Die maken net zoveel lawaai. :D

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 23:31

Wij hebben de intex pure jet & bubble 4 persoons. En hij maakt alleen herrie als je de bubbels aan hebt, de rest van de tijd hoor je helemaal niks.

Wij hebben hem voor ons zelf maar ook voor de kinderen. Genieten er vol op van.

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 00:54

Wij hebben de lazy z spa Bahamas, passen er met zijn tweetjes prima in, is makkelijk neer te zetten (licht gewicht) en ook zo gevuld.
Qua geluid vinden wij het hartstikke meevallen, we maken er regelmatig gebruik van.

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 10:54

Celebi schreef:
Wij hebben een wat grotere staan, maar ben er zo blij mee. Het is er een van Intex en dan specifiek het zoutsysteem. Heerlijk om niet te hoeven klooien met chloor, het systeem zet het zout zelf om in chloor. Weinig omkijken naar, draait elke ochtend even het schoonmaak systeem, de rest van de dag het filter/verwarm systeem en staat daardoor altijd klaar om even te bubbelen.

Deze hebben wij ook gehad. Ontzettend veel plezier ervan gehad :) Helaas raakte hij na 3 jaar lek door waarschijnlijk de buurt katten. We hebben het nog geprobeerd te plakken maar dat hielp ook maar voor korte duur.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 11:02

Wat zonde! Die van ons had in het tweede jaar ook een klein gaatje. Dat plakken we gewoon dicht met TearAid en blijft goed zitten. Alleen dit jaar helaas niet. Was vergeten te plakken en deed het dus vlak voor het water erin ging. Bleef uiteindelijk niet goed zitten dus het bad loopt in een X aantal dagen toch aanzienlijk leger. Maar dan zet ik gewoon even de pomp een paar tellen aan en is ie weer vol. Beter plakken als ie droog is en de berging in gaat. :o

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 11:14

Het was inderdaad erg balen. Wij hebben het in het begin ook nog wel gedaan met steeds opnieuw oppompen maar op een gegeven moment moest dat zo vaak dat we er maar mee zijn gestopt.
Soms mis ik het wel hoor om lekker te bubbelen maar we hebben er nu gewoon geen ruimte meer voor doordat we ook zijn wezen uitbouwen.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-25 21:13

Goed om te lezen dat ze zo goed bevallen! Dat zoutsysteem klinkt ook wel goed, dat wordt de volgende stap; kijken wat voor filtersysteem het beste bij ons past..

Een vaste gaat hem niet worden hier hoor, ik begrijp dat als je een vast systeem gewend bent, een opblaasbare een onding is. Wij willen het gewoon alleen lekker voor in de zomer, wie weet worden we ooit zo'n fan dat een vaste de moeite wordt, maar eerst maar eens "proberen" :)

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 21:59

Wij hebben de Lay-Z-Spa Miami. Prima ding! Wij hebben er blauwe matten onder. Dat maakt de bodem ook nog wat zachter en staat hij mooi stabiel. Hij maakt tijdens het bubbelen wel lawaai, maar ik kan mij er prima voor afsluiten.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 22:19

Wij hebben er sinds kort ook een. Wij hebben de lazy z spa bahamas en zijn er super te vreden over. Zitten er ook wel minimaal 2x per week in. Ik vind het lawaai wel meevallen en het is idd alleen als de jetz aanstaan.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 22:44

Wij hebben in het vorige huis een vaste gehad. Wat een onding was dat. Heb 1000 keer meer plezier van deze die ik met met mooie weer opzet. Het is maar net wat je fijn vindt denk ik.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-25 09:07

@PrizTwir en @Nicole_floor Zowel de Miami als de Bahamas zijn volgens Lay-Z spa voor 4 personen. Passen er ook echt zo veel mensen in? Of is dat echt proppen?