Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 16:43

Afbeelding

Het eerste topic is volgekletst, dus is het tijd voor deel 2! Hier kunnen alle Vinties verzamelen om hun ervaringen te delen en vragen te stellen.

Enkele veelgestelde vragen:
  • Ik kan niet met Vinted Go verzenden, wat nu?
    • Helaas kun je enkele verzendmethodes niet uitzetten (Mondial Relay, UPS en Vinted Go). Het enige wat je kan doen is in overleg gaan met je koper om aan te geven dat je niet kan verzenden. Je kan de koop zonder gevolgen annuleren, kies hierbij voor de reden dat er geen pakketpunt in de buurt zit.
      Tip: Geef het in je advertentie aan als je een bepaalde verzendmethode niet kan of wil gebruiken. Zo voorkom je frustraties en teleurstellingen
  • Ik heb een beschadigd product ontvangen!
    • Altijd vervelend als je iets binnenkrijgt wat kapot is gegaan. Het is goed om eerst in overleg te gaan met de verkoper. Is het allemaal goed ingepakt, maar tijdens de verzending kapot gegaan? Of is het als nieuw verkocht, terwijl het duidelijk gebruikt is?
      Klik in ieder geval op 'ik heb een probleem' en leg het probleem voor aan de verkoper. Die kan bepalen om je terug te betalen, of een retour te accepteren. Let op! Retour kan ook op jouw kosten zijn, dus bedenk zelf vooraf of de retourkosten het je waard zijn.
      Is het pakket in de verzending kapotgegaan? Dan zal Vinted zelf de zaak onderzoeken en waarschijnlijk je geld teruggeven.
  • Het pakketje is kwijtgeraakt, wat nu?!
    • Als het goed is, geeft de tracker dit zelf aan. Gebeurt dit niet, druk dan weer op 'ik heb een probleem'. Als je pakket langere tijd kwijt is, dan worden jullie beiden (koper & verkoper) vergoedt

Vinted is al lang niet meer enkel voor kleding, ook boeken, elektronica en sinds kort zelfs onze paardenspullen kunnen we erop kopen en verkopen :D
Veel (ver)koopplezier *\o/*

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 16:45

Mochten jullie nog meer veelgestelde vragen willen toevoegen, deel ze gerust! Dan plak ik ze er nog bij.

En als iedereen die dat wil deze lijst aanvult, zet ik onze accounts ook in de OP:
Citaat:
Lijst van Bokkers op Vinted:

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:45

Leuk *\o/*

Mijn vinted is: Sanneskessa

Desireeeee

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:51

Leuk! Ik ben benieuwd. Vandaag voor het eerst wat op Vinted gekocht. Ik zal waarschijnlijk vooral meelezen :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:41

Marjo schreef:
Mochten jullie nog meer veelgestelde vragen willen toevoegen, deel ze gerust! Dan plak ik ze er nog bij.

En als iedereen die dat wil deze lijst aanvult, zet ik onze accounts ook in de OP:
Citaat:
Lijst van Bokkers op Vinted:

Leuk!!

Ik ben ook heel actief op vinted
Al bijna 1500 reviews :)

Alja -> alja112
Alles op maat geselecteerd in mijn profiel ;)

Tallie1979

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:19

Tallie1979rotterdam is de mijne! :D

Ik heb weer een rare zeg.

Barbie keurig ingepakt op verzoek van koper. Ik stop altijd nog wat extra’s in de doos erbij, pop in plastic en veel papier. Enfin.

Dus deze dame haar vandaag opgehaald, zeg alles oké en ik stuur nog een berichtje dat ik haar veel plezier wens met haar aankoop.

Krijg ik 1 woord terug: Teleurgesteld

Dus ik vraag “Waarom?”

Ben ik direct geblokkeerd. Ik snap er geen zak van. Ik heb haar precies gestuurd wat ze gekocht heeft en alle bijzonderheden waren keurig gemeld in de advertentie. Schiet mij maar lek. :')